ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعزام 320 دانشگاهی به عتبات/تشریح برنامه‌ کاروان‌ها (7 شهریور 91)

اعزام 320 دانشگاهی به عتبات/تشریح برنامه‌ کاروان‌ها (7 شهریور 91)

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاکنون 8 کاروان با ظرفیت 320 نفر به عتبات اعزام شدند و امروز نیز 3 کاروان دیگر اعزام خواهند شد.


سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه اعزام دانشگاهیان به عتبات از اول شهریورماه آغاز شده است، گفت: تاکنون 8 کاروان با ظرفیت 320 نفر به عتبات اعزام شدند و امروز نیز 3 کاروان دیگر اعزام خواهد شد.

فقیهی با بیان اینکه دانشگاهیان پس از ورود به کشور عراق در شهر نجف اشرف مستقر می‌شوند، اظهار داشت: زائران در نجف از بیت امام خمینی(ره)، کتابخانه آیت‌الله کاشف‌الغطاء، بارگاه و کتابخانه علامه امینی بازدید خواهند کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در مورد برنامه کاروان‌ها در مسیر نجف به کربلا، گفت: دانشگاهیان از بارگاه رشید حجری از اصحاب امیرالمومنین(ع) بازدید و قبر فرزند علی‌بن‌حسین را زیارت می‌کنند.

فقیهی اضافه کرد: زائران در مسیر نجف به کربلا از شهر تاریخی بابل که بیش از 4 هزار و 500 سال قدمت دارد و محل استقرار اولیه حضرت ابراهیم بوده است، بازدید خواهند کرد.

به گفته وی، برای دانشگاهیان در کربلا غذای حرم امام حسین(ع) تهیه شده است.

فقیهی با بیان اینکه برای اولین بار دانشگاهیان از شهر مدائن بازدید خواهند کرد، گفت: زائران از شهر مدائن بازدید و قبر حضرت سلمان را زیارت می‌کنند.

کلمات کلیدی: عمره دانشگاهیان، عتبات دانشجویی، عتبات عالیات، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، برنامه کاروانهای عتبات دانشجویی، تاریخ شروع اعزام به عتبات دانشجویی، برنامه زائران دانشجویی

آمار بازدید: 537 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image