ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی فعاليت آموزشي مرکز نصير غيرقانوني است (6 آذر 92)

فعاليت آموزشي مرکز نصير غيرقانوني است (6 آذر 92)

رئيس مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و آموزش‌هاي خاص دانشگاه جامع علمي‌كاربردي گفت: فعالیت آموزشي (سطح عالي) مجري فاقد مجوز، موسوم به «نصير» غيرقانوني است.رئيس مركز آموزش‌هاي عالي آزاد و آموزش‌هاي خاص دانشگاه جامع علمي‌كاربردي گفت: فعالیت آموزشي (سطح عالي) مجري فاقد مجوز موسوم به «نصير» غيرقانوني است.


به گزارش خبرنگار مهر، مهندس معصوميان با اشاره به اینکه براساس تفويض مديريت آموزش‌هاي عالي آزاد از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به اين دانشگاه در ارتباط با فعاليت‌هاي آموزشي مجري تصمیم گیرنده است، افزود: مجوز اجراي دوره‌هاي آموزشي عالي آزاد در اختيار اين مركز و با توجه به صلاحيت‌هاي علمي و ساير شرايط متقاضيان صادر مي‌ شود و تاكنون به علت عدم احراز صلاحيت، چنين مجوزي به مجري موسوم به «نصير» اعطا نشده است.

وی یادآور شد: با توجه به فعاليت گسترده مجري فاقد مجوز موسوم به «نصير» و عدم آگاهي ‌بخشي از متقاضيان شركت در كلاس‌هاي آمادگي و آزمون كارشناسي ارشد و دكتري نسبت به عملكرد اين گونه مجريان تاکید می شود که اقدامات و فعاليتهاي آموزشي در سطح عالي كه توسط موسسه موسوم به «نصير» از جمله برگزاري كلاس‌هاي حضوري غيرقانوني است.

معصومیان تأكيد كرد: متقاضيان شركت در آزمون و كلاس‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري براي اطمينان از اينكه چه مؤسساتي تحت نظارت وزارت علوم دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند به پرتال اين مركز به آدرس: www.uast.ac.ir\AmozeshAle_khas مراجعه کنند.

وی يادآور شد: با هماهنگي مراجع ذي‌صلاح انتظامي نسبت به متوقف کردن فعاليت غيرقانوني اين مجري، اقدامات بازدارنده در حال پيگيري است.

کلمات کلیدی: فعاليت آموزشي، مرکز نصير، دانشگاه جامع علمي‌كاربردي

آمار بازدید: 258 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image