ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانشجویان تاکستان با روش‌های علمی آشنا شدند (6 آذر 92)

دانشجویان تاکستان با روش‌های علمی آشنا شدند (6 آذر 92)

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان گفت: برای نخستین‌بار در سطح دانشگاه‌های استان قزوین، دانشجویان تاکستان با روش‌های علمی آشنا شدند.


بهمن طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برگزاری کارگاه انجمن علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور تاکستان اظهار داشت: این کارگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با شرکت 50 نفری دانشجویان پیام نور و با سخنرانی و تدریس کارشناس اداره کل فرهنگی وزارت علوم با محوریت آموزش دانشجویان برای فعالیت در تشکل‌های علمی دانشجویی برگزار شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی دانشجویان پیام نور تاکستان با کارهای گروهی از جمله فعالیت‌‌‌‌‌‌های، اجتماعی و فرهنگی و تداوم آنها در محیط دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان ادامه داد: امروز نیاز است تا دانشجویان با پایان تحصیل و پس از ورود به جامعه با نشریات، صنعت و کارآموزی‌ها آشنایی داشته باشند که برگزاری نمایشگاه‌ها، سمینارها و برنامه‌هایی از این قبیل در تکمیل این روند تأثیرگذار است.

طاهرخانی با بیان اینکه در این کارگاه یک روزه علاوه بر دانشجویان مسئولان دانشگاه‌های پیام نور استان قزوین حضور داشتند، ابراز داشت: ارائه مدرک و گواهینامه برای مسئولان و دانشجویان حاضر در این کارگاه نیز از سوی دانشگاه پیام نور صورت می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد: این کارگاه انجمن علمی برای نخستین بار در سطح استان قزوین به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز تاکستان برگزار شده که حائز توجه است.

کلمات کلیدی: دانشجویان تاکستان، روش‌های علمی، علم

آمار بازدید: 248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image