ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی جزوه ۸ صفحه‌ای در مورد ایدز وارد دبیرستان‌ها شد (6 آذر 92)

جزوه ۸ صفحه‌ای در مورد ایدز وارد دبیرستان‌ها شد (6 آذر 92)

مدیر پروژه مبارزه با ایدز وزارت آموزش و پرورش گفت: یک جزوه ۸ صفحه‌ای که دارای کد درسی است، برای دانش‌آموزان دبیرستانی، پیش‌دانشگاهی و فنی‌ و حرفه‌ای فراهم شده که در زمینه ایدز و عفونت HIV و راه‌های انتشار و جلوگیری از آن اطلاعات لازم را در بر دارد.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، رضا نامی‌پور امروز در نشست خبری روز جهانی ایدز در مورد برنامه‌های اجرا شده در وزارت آموزش و پرورش برای آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان گفت: با حمایت وزارت بهداشت و کمیته کشوری مبارزه با ایدز و همکاری آموزش و پرورش برنامه‌ای در قالب آموزش در سال 1384 شروع شد.

مدیر پروژه مبارزه با ایدز وزارت آموزش و پرورش گفت: این برنامه در قالب آموزش به مدرسان کشوری آغاز شد و معلمان نیز طی دوران خدمت در دوره‌های 4 تا 6 ساعته این آموزش‌ها را دریافت کردند تا برای نوجوانان و جوانان دبیرستانی، پیش‌دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای ارائه شود.

مدیر پروژه مبارزه با ایدز وزارت آموزش و پرورش به محتوای آموزش مورد تأیید اشاره داشت و گفت: از سال 84 این طرح به طور آزمایشی شروع شد و از دو سال گذشته به صورت کشوری این مجموعه زمینه کتاب زیست‌شناسی شد اما الان جزوه 8 صفحه‌ای چاپ شده است و شماره کتاب درسی خورده است.

نامی‌پور تصریح کرد: وقتی مجموعه‌ای کد درسی بگیرد حتماً برنامه‌ریزی برای آموزش آن انجام شده است و این مجموعه به عنوان یک ساعت درسی ارائه می‌شود تا اطلاعات لازم در زمینه پیشگیری از عفونت HIV، راه‌های انتقال و تمام اطلاعات مورد نیاز به دانش‌آموزان ارائه شود.

کلمات کلیدی: جزوه ۸ صفحه‌ای، ایدز، دبیرستان‌ها، بیماری ایدز

آمار بازدید: 335 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image