ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توضیحات رییس مرکز آزمون درباره بازگشت 100 دانشجوی محروم از تحصیل به دانشگاه آزاد (5 آذر 92)

توضیحات رییس مرکز آزمون درباره بازگشت 100 دانشجوی محروم از تحصیل به دانشگاه آزاد (5 آذر 92)

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه کمتر از 100 نفر از دانشجویان محروم از تحصیل به ما مراجعه کرده‌اند، گفت: تمامی دانشجویان سال 92 به دانشگاه‌ها بازگشته‌اند.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی روز سه‌شنبه در نشستی خبری ریاست دانشگاه آزاد با خبرنگاران با بیان اینکه تمامی دانشجویانی که در سنوات گذشته از تحصیل محروم شده بودند به دانشگاه مراجعه کردند کمتر از 100 نفر بودند، اظهار کرد: در حال حاضر دانشجویان محروم شده سال 92 به دانشگاه‌ها به صورت مشروط بازگشته‌اند و بقیه موارد نیز در دست بررسی است.


وی افزود: تسهیلاتی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده که این تسهیلات عدم پرداخت شهریه ثابت در طول ترم‌هایی که محروم شده‌اند و عدم احتساب سنوات در طول این سالها برای آنها بوده است.


اقبالی تاکید کرد: ثبت نام از این دانشجویان به صورت مشروط بوده و در صورتی که دستگاه‌های قضایی حکمی به ما ارائه دهند درباره آنها مجددا تصمیم گیری می‌شود.

کلمات کلیدی: دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه آزاد، مرکز آزمون، دانشجوی ستاره دار

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image