ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری بررسی مشکلات متقاضیان آزمون دکترا در یک برنامه تلویزیونی (2 آذر 92)

بررسی مشکلات متقاضیان آزمون دکترا در یک برنامه تلویزیونی (2 آذر 92)

تلویزیون قصد دارد در برنامه‌ای مشکلات متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد و دکترای سال 93 را بررسی کند؛‌ این اتفاق در برنامه «صعود» شبکه آموزش می‌افتد.



به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، این خبر را تهیه‌کننده برنامه «صعود» اعلام کرد و گفت: برنامه «صعود» تنها محدود به آموزش فوق لیسانس و دکترا نمی‌شود و نسبت به سن و سال، نوع نگاه و نیاز متقاضیان متفاوت است، سعی داریم در برنامه «صعود» به تناسب موضوعات، آیتم‌ها را تغییر دهیم.



کیوان مدنی همچنین تاکید کرد که برنامه را به سمت تخصصی و عمومی شدن پیش می‌برند و در عین حال افزود: رویکرد سوال‌ها را در برنامه با نظر کارشناسان عمومی‌تر انتخاب کردیم و در بخش اول مبنا و محتوای کار را شناسایی و در بخش دوم به زبان تخصصی اختصاص دادیم و در نهایت با بهره‌گیری از سوال‌های تخصصی که در برنامه عمومیت دارد، استفاده می‌کنیم.


مدنی به ارتباط دوسویه برنامه با مخاطبان اشاره کرد و گفت: از مخاطبان برنامه خواستیم تا با زدن پیامک به برنامه به ما بگویند تا از چه دروس و استادانی در برنامه بیشتر بهره ببریم.


بر این اساس، برنامه «صعود» روزهای زوج به طور زنده ساعت 18 و 45 دقیقه با همکاری علیرضا فراتی کارشناس ارشد آموزشی و اجرای امیر رضایی و فاطمه سادات متولیان از شبکه آموزش پخش می‌شود.

کلمات کلیدی: مشکلات متقاضیان دکتری، آزمون دکترا، برنامه تلویزیونی دکتری، برنامه صعود ویژه دکتری 93

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image