ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی استاد گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی تهران درگذشت (5 شهریور 91)

استاد گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی تهران درگذشت (5 شهریور 91)

دکتر میرعباس عبدالوهابی گیلانی استاد گروه آناتومی و متخصص جراحی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دار فانی را وداع گفت.


به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر میرعباس عبدالوهابی گیلانی عضو هیات علمی گروه آناتومی و از پیشگامان آناتومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود. وی منشاء خدمات بسیار بزرگ علمی در حوزه آناتومی بود و روز یکشنبه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفته است.

پیکر این استاد گرانقدر صبح فردا دوشنبه 6 شهریور ماه از مقابل بیمارستان ایرانمهر تشییع می شود. دکتر عبدالوهابی سال گذشته در دهمین همایش نکوداشت مقام استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان استاد نمونه انتخاب شده بود.

دکتر میرعباس عبدالوهابی تحصیلات ابتدایی را در دبستان پیشرو شهر تهران و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان فیروز بهرام شهر تهران آغاز کرد و در سال 1347 موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. تحصیلات عالی خود را در سال 1350 در رشته دکتری عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال 1357 فارغ‌التحصیل شد.

وی در سال 1362 موفق به اخذ درجه تخصصی در رشته جراحی عمومی از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شد. سپس تحصیلات Ph.D خود را دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1370 به پایان رساند و تا قبل از دوران بیماری به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار گروه آناتومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به کار بود.

مسئول آموزش گروه آناتومی از سال 64 تا 68، مسئول آموزش انترنها در بیمارستان رازی از سال 67 تا 69، استادیار و مدرس درس آناتومی تنه در گروه آناتومی در بخش‌های جراحی بیمارستانهای سینا، رازی، انستیتوسرطان تنها بخشی از سوابق اجرایی این استاد فقید بود.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه تهران، گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، درگذشت استاد گروه آناتومی، گروه آناتومی، دکتر میرعباس عبدالوهابی گیلانی، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 630 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image