ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجمیع دانشگاه علامه در دو پردیس دانشگاهی (1 آذر 92)

تجمیع دانشگاه علامه در دو پردیس دانشگاهی (1 آذر 92)

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی از تجمیع این دانشگاه در دو پردیس دانشگاهی خبر داد.


حسین سلیمی سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به راهکارهای مسئولان، برای رفع پراکندگی دانشکده‌ها و تجمیع این دانشگاه گفت: در راستای طلب دانشگاه علامه از شهرداری منطقه 22 مقرر شده است تا بابت زمین‌های جدا شده از دانشگاه، شهرداری به عنوان ما به ازا زمین‌های دیگری به دانشگاه علامه تحویل دهد.

وی افزود: بر همین اساس قول زمینی در حاشیه استادیوم آزادی و رو‌به‌روی دهکده المپیک به دانشگاه داده شده است که در صورت نهایی شدن توافقات بین مسئولان عمرانی دانشگاه و شهرداری منطقه 22، مقدمات تجمیع در این زمین انجام می‌شود.

سلیمی با اشاره به کفایت زمین مربوطه برای تجمیع دانشگاه علامه خاطرنشان کرد: زمینی که شهرداری وعده آن را به دانشگاه علامه داده است، برای محقق شدن بخش زیادی از تجمیع دانشگاه کافی است و بلافاصله پس از تحویل این زمین، برخی از بخش‌های پراکنده و دانشکده‌ها به آن منتقل می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبایی در پایان تاکید کرد: در صورت نهایی شدن برنامه‌ریزی‌ها و تحویل زمین جدید، دانشگاه علامه در دو پردیس دانشگاهی که یکی پردیس فعلی و دیگری همان زمین حاشیه استادیوم آزادی است، تجمیع خواهد شد.

کلمات کلیدی: تجمیع دانشگاه علامه، پردیس دانشگاهی، دانشگاه علامه

آمار بازدید: 251 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image