ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی در قم برگزار می‌شود (30 آبان 92)

آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی در قم برگزار می‌شود (30 آبان 92)

رئیس مرکز اجرای آزمون دانشگاه معارف اسلامی از برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی در نخستین روز آذرماه سال جاری در قم خبر داد.


محمدعلی حاجی‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی اظهار کرد: این آزمون در رشته مدرسی معارف اسلامی ویژه برادران و خواهران و رشته توسعه و تبلیغ دینی ویژه برادران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رشته مدرسی معارف اسلامی دارای چهار گرایش مبانی نظری اسلام، اخلاق اسلامی،‌ تاریخ و تمدن اسلامی و آشنایی با منابع اسلامی و رشته توسعه و تبلیغ دینی دارای گرایش‌های مشاوره و مدیریت فرهنگی است.

رئیس مرکز اجرای آزمون دانشگاه معارف اسلامی عنوان داشت: دانشگاه معارف اسلامی برای نخستین بار در رشته توسعه و تبلیغ دینی اقدام به پذیرش دانشجو کرده و تنها دانشگاه در کشور محسوب می‌شود که در این رشته دانشجو پذیرش می‌کند.

وی یادآور شد: آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی با رقابت 500 نفر از خواهران و برادران جمعه اول آذر ساعت هشت در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

حاجی‌علی عنوان داشت: آزمون در دو مرحله کتبی و مصاحبه حضوری برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان از بهمن‌ماه سال جاری در رشته مورد علاقه خود به ادامه تحصیل می‌پردازند.

وی یادآور شد: ظرفیت رشته مدرسی معارف اسلامی 15 نفر آقا و 15 نفر خانم و ظرفیت رشته توسعه و تبلیغ دینی پنج نفر است.

رئیس مرکز اجرای آزمون دانشگاه معارف اسلامی عنوان داشت: داوطلبان 29 و 30 آبان‌ماه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را از ساعت هشت تا 18 از محل دانشگاه معارف اسلامی واقع در قم، بلوار جمهوری، نبش کوچه چهار دریافت کنند.

به گزارش فارس، دروس معارف اسلامی نقش بالقوه‌ای در اسلامی شدن مراکز آموزش عالی و منور ساختن فضای آموزشی و پژوهشی نسل جوان دانشگاهی به فروغ ایمان و معنویت داشته و این نقش قابل کتمان نیست.

به دلیل اهمیت و جایگاه حساس دروس معارف اسلامی در دانشگاه‌ها، مقام معظم رهبری همواره بر لزوم توجه بیشتر به این دروس و تربیت مدرسان توانا برای تصدی این مسئولیت در دانشگاه‌ها تأکید کرده‌اند.

این دانشگاه کادر هیئت علمی گروه‌های آموزشی معارف اسلامی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را تربیت کرده و دانش‌افزایی و تقویت بنیه علمی مدرسان معارف اسلامی و تقویت مهارت‌های تدریس و تحقیق در مدرسان معارف اسلامی را در اولویت قرار داده است.

فراهم آوردن زمینه لازم برای تأثیرگذاری بیشتر دروس معارف اسلامی از طریق تربیت استاد، تدوین متن و بررسی سایر عوامل مؤثر در این امر، ارائه روش‌های نوین و مؤثر در ارائه دروس معارف اسلامی، شناسایی روش‌ها و فنون برقراری رابطه عاطفی و سازنده با محیط دانشجویی و تقویت مدرسان معارف اسلامی از اهداف دیگر دانشگاه معارف اسلامی است.

کلمات کلیدی: آزمون اختصاصی، کارشناسی ارشد، دانشگاه معارف اسلامی، ارشد 93، آزمون ارشد، مرکز اجرای آزمون دانشگاه معارف اسلامی، ارشد دانشگاه معارف اسلامی

آمار بازدید: 1432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image