ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعطای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به دو اندیشمند ایرانی و یک استاد خارجی (28 آبان 92)

اعطای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به دو اندیشمند ایرانی و یک استاد خارجی (28 آبان 92)

دومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی- اسلامی با سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی در قم برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، دومین کنگره بین المللی علوم انسانی- اسلامی بعد از ظهر سه شنبه با حضور آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله اعرافی، پرفسور مسعود العالم چودری از عمان و جمعی از اساتید و پژوهشگران در موسسه اسراء برگزار شد.

در این مراسم دبیر علمی این کنگره در سخنانی اظهار داشت: کنگره بین المللی علوم انسانی- اسلامی با هدف ایجاد فرصت لازم برای تجارب آراء و ارائه نوآوری‌های علمی در نمایشگاه و ایجاد فرصتی مناسب برای ارزیابی انتقادی برگزار شد.

رفیعی عنوان کرد: نمی توان تولید دانش را در حوزه علوم انسانی و نیز مراکز دانشگاهی با برگزاری یک کنگره علمی توقع داشت.

دبیر علمی کنگره افزود: 10 کمیسیون تخصصی با محوریت مراکز دانشگاهی برای برگزاری دومین کنگره علوم انسانی اسلامی تشکیل شده‌است و برگزاری نشست های علمی و اداره کمیسیون در روز برگزاری کنگره از جمله وظایف این دانشگاه‌ها بود.

وی افزود: افتتاحیه این کنگره 2 روز گذشته در تهران و با حضور 30 مرکز دانشگاهی و حوزی برگزار شد.

رفیعی با تاکید بر این که محصول مجموعه این تلاش ها 508 چکیده مقاله و 405 مقاله بوده است، گفت: انتشار نشریه علوم انسانی اسلامی صدرا و برنامه‌های تلویزیونی بر فعالیت های کنگره اهمیت زیادی بخشیده است.

رفیعی افزود: تشکیل دائمی دبیرخانه کنگره و شورای سیاست‌گذاری و دریافت درجه علمی پژوهشی برای مقالات و ارتباط با دانشگاه‌های مراکز استان‌ها از جمله فعالیت‌های این کنگره بوده است.

دبیر علمی کنگره بین المللی علوم انسانی- اسلامی بیان کرد در این کنگره از سه شخصیت جهانی علوم انسانی- اسلامی با اعطای نخستین جایزه جهانی علوم اسلامی و انسانی تجلیل می شود.

رفیعی عنوان کرد: آیت الله اعرافی که جامعه علمی شناخت کافی از ایشان در قلمرو اسلامی و انسانی دارد و نظریه پردازی تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی داشته‌اند، حجت الاسلام والمسلمین عباس موسویان که در قلمرو بانکداری اسلامی پژوهش کرده است و پرفسور مسعود العالم چودری از عمان این سه برگزیده هستند.

وی افزود: در این مراسم بیانیه کمیته اعطای نخستین جایزه جهانی اسلامی و انسانی قرائت شد. همچنین در این مراسم آیت‌الله جوادی املی، آیت الله اعرافی و پرفسور چودری سخنرانی کردند.

کلمات کلیدی: اعطای جایزه جهانی، جایزه، علوم انسانی اسلامی، اندیشمند ایرانی، استاد خارجی

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image