ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ریاست مرکز جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها را نمی‌پذیرم (28 آبان 92)

ریاست مرکز جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها را نمی‌پذیرم (28 آبان 92)

معاون دفتر وزارتی وزیر علوم و سرپرست مرکز جذب اعضای هیئت علمی گفت: به دلیل لزوم حضور یک فرد مستقل و تمام وقت در پست ریاست مرکز جذب اعضای هیئت علمی حکم قطعی ریاست این مرکز را نمی‌پذیرم.


عبدالحسین فریدون معاون دفتر وزارتی وزیر علوم و سرپرست فعلی مرکز جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در حال حاضر تمرکز بیشترم بر امور مربوط به دفتر وزارتی است و کارهای روزمره مرکز جذب اعضای هیئت علمی را نیز انجام می‌دهم.

فریدون با اشاره به اخبار مطرح شده درباره عدم تمایل وی به پذیرش ریاست مرکز جذب اعضای هیئت علمی افزود: با توجه به حجم بالای کار ترجیح می‌دهم تنها در پست معاون دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به کارم ادامه دهم و تنها تا زمانی که حکم قطعی رئیس مرکز زده نشده است به کارهای مربوط به مرکز جذب نیز رسیدگی کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: مسلما هر فرد دیگری مثل بنده نیز به دلیل حجم بالای کار فعالیت در دو پست را نمی‌پذیرد به خصوص اینکه به دلیل اهمیت کار در مرکز جذب اعضای هیئت علمی، حضور یک فرد مستقل و تمام وقت برای تصدی این پست لازم است.

فریدون در پاسخ به این سؤال که این روز‌ها با حجم بالای کاری در معاونت وزارتی وزارت علوم، سرپرستی مرکز جذب اعضای هیئت علمی و عضویت در هیئت امنای مستقل دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی چه می کند، گفت: بنده معاون دفتر وزارتی و سرپرست مرکز جذب هیئت علمی هستم و خبری از حکم سوم مبنی بر عضویت در هیئت امنای مستقل دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی ندارم.

کلمات کلیدی: ریاست مرکز جذب، جذب اعضای هیئت علمی، تدریس در دانشگاه‌ها

آمار بازدید: 433 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image