ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار انتشار یک نشریه به ازای هر100دانشجو در دانشگاه تهران/ توقیف تنها یک نشریه طی 2 سال (27 آبان 92)

انتشار یک نشریه به ازای هر100دانشجو در دانشگاه تهران/ توقیف تنها یک نشریه طی 2 سال (27 آبان 92)

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران گفت: 342 نشریه دانشجویی در دانشگاه تهران فعال است و طی دوسال گذشته تنها یک نشریه توقیف شده است.


جعفر گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه دانشگاه تهران در زمینه نشریات، کانون‌های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی تلاش برای ارتقاء کمی و کیفی آنها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 342 نشریه دانشجویی در دانشگاه تهران فعال است و نشریاتی که فعالیت ندارند خود به خود لغو می شوند.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه طی دو سال گذشته هیچ نشریه ای جز یک نشریه توقیف نشده است، یادآورشد: این از افتخارات ما است که دانشجویانی که در زمینه های نشریات، کانون ها و انجمن های علمی فعال هستند با آزادی عمل به فعالیت های خود پرداخته اند و هیچ مشکلی به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: نشریات دانشجویی بیشتر در زمینه های علمی و پژوهشی، فرهنگی و سیاسی فعال هستند ولی محدودیت موضوعی ندارند هر دانشجویی تقاضای راه اندازی نشریه داشته باشد درصورتی که از صلاحیت لازم برخوردار باشد می تواند نشریه راه اندازی کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به ازای هر 100 دانشجوی دانشگاه تهران یک نشریه منتشر می شود.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران ادامه داد: درحال حاضر 164 انجمن علمی در دانشگاه تهران فعال هستند که به ازای هر 200 دانشجو یک انجمن علمی فعال وجود دارد.

وی افزود: همچنین 56 کانون فرهنگی در دانشگاه تهران فعال است و هدف ما این است که دانشجویان با شرکت در این فعالیت‌های دانشجویی به جامعه پذیری دانشگاهی دست یابند.

کلمات کلیدی: نشریه، انتشار نشریه، نشریه های دانشگاه تهران، دانشگاه تهران، اخبار جدید دانشگاه تهران، انتشارات دانشگاه تهران، توقیف نشریه

آمار بازدید: 242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image