ارتباط مستقیم با 30684 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح موسسه چاپ و انتشار اختصاصی دانشگاه علامه طباطبایی (26 آبان 92)

افتتاح موسسه چاپ و انتشار اختصاصی دانشگاه علامه طباطبایی (26 آبان 92)

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از ایجاد موسسه چاپ و انتشارات اختصاصی این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شجاع احمدوند معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در جشنواره قرآنی سال آینده گفت: از آنجایی که نام یکی از بزرگترین مفسران قرآن بر روی دانشگاه ماست امیدواریم که این دانشگاه هر چه سریع‌تر به پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی تبدیل شود.

وی افزود: همچنین یکی از برنامه‌های اصلی ما در این دانشگاه برگزاری دو همایش انسان‌شناسی و معرفت‌شناسی بر پایه قرآن است.

احمدوند با تاکید بر برنامه‌های اصلی معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه قرآنی، تصریح کرد: ما در کمتر از یک ماه سه کار اصلی را مدنظر قرار داده‌ایم که اولین مورد همایش ملی انسان‌شناسی در پایه قرآن است و برنامه‌ریزی‌ها به این شکل است که این همایش در اواخر فروردین و یا اوایل اردیبهشت ماه با حضور مجموعه‌ای از قرآن شناسان کشور به میزبانی دانشگاه علامه برگزار شود.

وی افزود:‌همچنین یادواره علامه طباطبایی فردا دوشنبه 27 آبان ماه در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود و یکی از تلاش‌های ما این است که مرکز قرآن بنیان دانشگاه علامه در دانشکده الهیات را مرکزی برای پژوهش‌های تخصصی در زمینه‌ قرآنی قرار دهیم.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به موضوع تمرکززدایی در معاونت‌های این دانشگاه اذعان داشت: در گذشته معاونت‌های پژوهشی در بسیاری از دانشکده‌ها در معاونت آموزشی ادغام شده بودند که در آخرین جلسه هیئت مدیره مجوز برای ایجاد معاونت پژوهشی در همه دانشکده‌ها به صورت مستقل انجام شد.

احمدوند با اعلام ایجاد موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: ما در معاونت پژوهشی دانشگاه علامه چاپ و انتشارات دانشگاه را تبدیل به موسسه چاپ و انتشار دانشگاه علامه کردیم که این موسسه زیر نظر شورای انتشارات و فرایند چاپ با حضور نمایندگان دانشکده‌ها فعالیت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعیین یک رابطه بین‌المللی در این موسسه نیز در دستور کا ما قرار دارد تا از این طریق مقالات و پژوهش‌های اساتید و دانشجویان در عرصه بین‌المللی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

کلمات کلیدی: افتتاح، موسسه چاپ و انتشار، موسسه اختصاصی، دانشگاه علامه طباطبایی

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image