ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی رسوایی تقلب در آزمون‌های آنلاین دانشگاه‌های آمریکا (23 آبان 92)

رسوایی تقلب در آزمون‌های آنلاین دانشگاه‌های آمریکا (23 آبان 92)

پرونده رسیدگی به تقلب دانشجویان بین‌المللی و استفاده از اشخاص دیگر به جای خود در امتحانات آنلاین ابعاد جدیدی در دانشگاه‌های آمریکا پیدا کرد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در همین رابطه مقامات دانشگاهی در آمریکا تحقیق از چندین دانشجوی بین‌المللی را آغاز کردند و دریافتند که برخی از دانشجویان بین‌المللی با پرداخت مبالغی هنگفت به سایر اشخاص آنها را به جای خود برای شرکت در آزمون‌های آنلاین معرفی می‌کنند.



در همین رابطه فردی که نخواست نامش فاش شود گفت: به من مبالغ هنگفتی پیشنهاد شده و دانشجویان خارجی برای هر یک از کلاس‌های خود مبلغی حدود 800 تا 1000 دلار به من پیشنهاد داده‌اند. این دانشجویان به دنبال افرادی هستند که به جای آنها در کلاس‌های آنلاین شرکت کرده و به جای آنها امتحان دهند.



در فهرستی که از دانشجویان مختلف منتشر شده نام 29 دانشجو به چشم می‌خورد که سال گذشته در دانشگاه علوم بازرگانی کلرادو دست به این تقلب زده‌اند.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی‌هرالد، «ژاک مونتگومری»، مدیر اجرایی روابط رسانه‌ای این دانشگاه گفت: انتشار این فهرست نشان می‌دهد مسئله تقلب علمی بسیار جدی است و دانشجویان حاضر در این فهرست نمی‌توانند از این اتهام فرار کنند.



دانشجویان متهم به تقلب، در وهله نخست با برخورد کمیته تقلب علمی روبرو خواهند شد و به دنبال آن در امتحانات خود نمره صفر اخذ کرده و ممکن است حتی با تعلیق از تحصیل یا اخراج از دانشکده روبرو شوند.



در ماه ژوئن سال جاری میلادی (2013) نیز پلیس، مادر یک دانش‌آموز 19 ساله را که به جای دخترش در آزمون آنلاین زبان شرکت کرده بود دستگیر کرد.



همچنین در اوایل سال جاری میلادی دانشگاه «هاروارد» 60 دانشجوی این دانشگاه را به دلیل اقدام به تقلب در امتحانات علوم سیاسی تعلیق و شمار دیگری را نیز تنبیه انضباطی کرد.



به دنبال بروز چندین مورد اتهام تقلب در آزمون‌های آنلاین، دانشگاه‌ها در حال تهیه نرم‌افزاری هستند که می‌تواند سرقت علمی و نشانی افراد متقلب را شناسایی کند.


کلمات کلیدی: رسوایی تقلب، آزمون‌های آنلاین، دانشگاه‌های آمریکا، آزمون‌های آنلاین آمریکا، آزمون، امتحان آنلاین

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image