ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعزام 350 دانشگاهی استان لرستان به عمره (21 آبان 92)

اعزام 350 دانشگاهی استان لرستان به عمره (21 آبان 92)

مسئول ستاد عمره دانشجویی و عتبات دانشگاه‎های لرستان گفت: 350 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه‎های استان به حج مشرف می‎شوند.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‎الاسلام مهدی مستأجران در مراسم قرعه‎کشی عمره دانشگاهیان لرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، اظهار کرد: 8000 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه‎های استان اعم از مجرد و متأهل در سامانه ثبت‌نام حج عمره دانشجویی ثبت‌نام کردند.


وی ادامه داد: از این تعداد 350 دانشجو و استاد در قالب سه کاروان متأهل و مجرد و اساتید به سفر حج مشرف می‎شوند.


مستأجران با بیان اینکه سال گذشته تنها سهمیه دانشجویان مجرد و متأهل را داشتیم که امسال موفق به اخذ سهمیه اساتید نیز شدیم، اظهار کرد: تأثیر فضای معنوی حج بر اساتید و دانشجویان قابل انکار نیست، چرا که یکی از تأثیرپذیرترین برنامه‎های فرهنگی دانشگاه‎ها عمره دانشجویی و اساتید است که در عطرآگین کردن و معنویت بیشتر دانشگاه‎ها مؤثر است.


وی ادامه داد: افرادی که به مناسکی در قالب حج عمره مشرف می‎شوند بار معنوی این سفر را سال‎های سال به همراه خود دارند و این مهم در مسیر سعادت و هدایت آنها مؤثر است.


مسئول ستاد عمره دانشجویی و عتبات دانشگاه‎های لرستان اضافه کرد: تلاش ما این است که سهمیه کاروان‎ها را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم و یا به‎واسطه کاروان‎هایی که در استان‎های دیگر هستند تعداد افراد را افزایش دهیم.


وی با بیان اینکه نیاز است کاروان‎های عتبات را نیز جدی بگیریم، گفت: اماکن و اسکانی که در کاروان‎های عتبات دانشجویی در نظر گرفته می‎شود وضعیت بهتری نسبت به کاروان‎های عمومی دارند که نیاز است این کاروان‎ها را نیز جدی گرفته و تقویت کنیم.

کلمات کلیدی: اعزام 350 دانشگاهی به عمره، دانشگاهیان استان لرستان، عمره، عمره دانشگاهیان، عمره دانشجویی

آمار بازدید: 342 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image