ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار بخش تخصصی کارآفرینی کتابخانه علامه طباطبایی راه اندازی شد (20 آبان 92)

بخش تخصصی کارآفرینی کتابخانه علامه طباطبایی راه اندازی شد (20 آبان 92)

با هدف گردآوری منابع علمی و آموزشی و همچنین اشاعه اطلاعات در راستای تقویت برنامه‌های آموزشی و پژوهشی فرهنگ‌سرای کار، بخش تخصصی کارآفرینی کتابخانه علامه طباطبایی راه‌اندازی شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرزاد قاسم زاده رییس فرهنگ سرا با اعلام این مطلب، افزود: این کتابخانه هم اکنون با برخورداری از کتب و نشریات تخصصی کارآفرینی در حال رشد و شکل گیری است.


وی هدف از تاسیس این بخش کتابخانه را گسترش اخلاق و فرهنگ کار، توانمندسازی صاحبان مشاغل، آموزش غیرمستقیم به افراد (جوانان، دانشجویان و ...) و جلب افراد با توانمندی‌ها و علایق گوناگون با استفاده از فضای کتابخانه به عرصه کارآفرینی عنوان کرد.


قاسم زاده در پایان اظهار داشت: کتابخانه علامه طباطبایی از اسفندماه سال 1376 توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افتتاح شده است. این کتابخانه در طبقه همکف فرهنگ سرای کار قرار دارد، کتابخانه با بیش از 14 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف از قبیل علوم قرآنی و حدیث، علوم اجتماعی، ادبیات، تاریخ، روان شناسی و ... 4000 کتاب کودک و نوجوان و 4000 جلد کتاب کمک آموزشی و با بیش از 2500 نفر عضو به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.


شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 20 در روزهای زوج خانم‌ها و روزهای فرد آقایان برای استفاده از این کتابخانه به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب – تقاطع خیابان هاشمی – فرهنگ سرای کار مراجعه و برای عضویت و استفاده از این کتابخانه اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66029060 تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگسرا به نشانی kar.farhangsara.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: بخش تخصصی کارآفرینی، کتابخانه علامه طباطبایی، بخش تخصصی، کارآفرینی، کتابخانه، علامه طباطبایی

آمار بازدید: 287 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image