ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد تغییرات سوئیچینگ بین بانکی مشکل ثبت‌نام کارشناسی ارشد (20 آبان 92)

تغییرات سوئیچینگ بین بانکی مشکل ثبت‌نام کارشناسی ارشد (20 آبان 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، مشکل به وجود آمده در روند ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 را تغییرات سوئیچینگ بین بانکی اعلام کرد.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به سؤال خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس مبنی بر مشکلات به وجود آمده در روند ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 گفت: سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این آزمون آمادگی کامل دارد با این حال ایراد موجود تنها در پرداخت وجه ثبت‌نام است که این مشکل به دلیل تغییرات سوئیچینگ بین بانکی به وجود آمده است.

وی افزود: با این حال مشکل موجود دائمی نیست و تنها در مواقعی دارای اختلال می‌شود که مسئولان بانکی در حال پیگیری وضعیت موجود برای حل مشکل هستند.

توکلی در ادامه با اطمینان دادن به متقاضیان ثبت‌نام برای این آزمون تاکید کرد: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام تا روز شنبه، متقاضیان اطمینان داشته باشند که در مهلت در نظر گرفته شده حتما می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان در این آزمون تا امروز اذعان داشت: تا ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 20 آبان ماه تعداد 510 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

کلمات کلیدی: تغییرات سوئیچینگ بین بانکی، مشکل ثبت‌نام کارشناسی ارشد، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93، ارشد 93

آمار بازدید: 524 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image