ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی کسب مقام نخست دانشگاه علمی کاربردی بشرویه در بین مراکز شهرداری‌های کشور (20 آبان 92)

کسب مقام نخست دانشگاه علمی کاربردی بشرویه در بین مراکز شهرداری‌های کشور (20 آبان 92)

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بشرویه گفت: در بین مراکز علمی کاربردی زیر مجموعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقام نخست را کسب کردیم.


حسین صفارزاده‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی بشرویه در ایام محرم شورای فرهنگی تشکیل داده است.

وی با بیان این‌که نمایشگاه عکس محرم در این دانشگاه برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه کتاب‌های فرهنگی نیز در این ایام برگزار می‌شود.

چاپ نشریه محرم در دانشگاه علمی کاربردی بشرویه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بشرویه از ایجاد ایستگاه چای صلواتی به کمک خیر در خوابگاه این دانشگاه در ایام محرم خبر داد و افزود: نشریه ویژه‌نامه محرم چاپ و در اختیار عموم قرار گرفته است.

صفارزاده‌حسینی با بیان این‌که این مرکز دارای مرکز مشاوره است، گفت: دانشجویان در این مرکز می‌توانند از مشاوره‌های لازم بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که خوابگاه‌ دانشگاه علمی کاربردی بشرویه مجهز به کامپیوتر و نمازخانه است، تصریح کرد: همچنین دعای توسل نیز هر هفته در این خوابگاه برگزار می‌شود.

حضور دانشجویان در حلقه‌های صالحین

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بشرویه اذعان داشت: تمامی دانشجویان این مرکز در برنامه‌های حلقه‌های صالحین شرکت می‌کنند.

صفارزاده‌حسینی با بیان این‌که تاکنون موفق به کسب رتبه دوم فرهنگی کشور را کسب کرده‌ایم، متذکر شد: همچنین در بین مراکز زیر مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقام نخست را کسب کردیم.

وی از وجود پنج انجمن علمی فعال در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: در پنج رشته کاردانی انتخابات انجام شده و اعضا مشخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بشرویه خاطرنشان کرد: انتخابات شورای تبادل نظر دانشجویی نیز در این دانشگاه برگزار شده است.

کلمات کلیدی: حضور دانشجویان در حلقه‌های صالحین، چاپ نشریه محرم در دانشگاه علمی کاربردی بشرویه، کسب مقام نخست، دانشگاه علمی کاربردی بشرویه، بشرویه

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image