ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی اعلام فراخوان برای بورس داخل وزارت بهداشت/ جذب هیات علمی از مجوزهای گذشته (11 آبان 92)

اعلام فراخوان برای بورس داخل وزارت بهداشت/ جذب هیات علمی از مجوزهای گذشته (11 آبان 92)

رئیس هیات جذب هیات علمی وزارت بهداشت از برگزاری فراخوان بورس داخل و باقیمانده مجوزهای قبلی هیات علمی در دو ماه آینده خبر داد.


دکتر عباس مسجدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از مجوزهای قبلی که برای جذب هیات علمی به دانشگاه های علوم پزشکی داده شده بود در مجموع 800 ظرفیت خالی مانده است که این تعداد در یک فراخوان جداگانه اعلام می شوند.

وی افزود: فراخوان برای این مجوزها در اواخر آبان ماه 92 منتشر می شود تا تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی که ظرفیت خالی دارند بتوانند از این مجوزها هیات علمی خود را تامین کنند.

مسجدی اظهار داشت: همچنین فراخوانی برای جذب دانشجویان دکتری در بورس داخل کشور برای وزارت بهداشت برگزار می شود که این فراخوان در اواخر آذرماه منتشر می شود.

رئیس هیات جذب هیات علمی وزارت بهداشت تاکید کرد: پیش از این دانشجویان دکتری تخصصی در وزارت بهداشت به صورت تک تک در دانشگاه های علوم پزشکی در بورس داخل کشور شرکت می کردند اما اکنون در یک فراخوان کلی برای جذب این دانشجویان در بورس داخل کشور اقدام می شود.

کلمات کلیدی: بورس داخل وزارت بهداشت، فراخوان بورس داخل وزارت بهداشت، بورس داخل، وزارت بهداشت، جذب هیات علمی، جذب هیات علمی وزارت بهداشت

آمار بازدید: 648 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image