ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه جرئيات از دسترس خارج شدن سامانه اداره کل بورس وزارت علوم (10 آبان 92)

جرئيات از دسترس خارج شدن سامانه اداره کل بورس وزارت علوم (10 آبان 92)

سامانه اداره کل وزارت علوم که طي يکي دو روز گذشته از دسترس خارج شد، ​بار ديگر فعاليت خود را آغاز کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، پس از هک سامانه اداره کل دانشجويان خارج و بورس وزارت علوم، اين اداره کل توضيحاتي را درباره هک اين سامانه اعلام کرد.

بر اساس اعلام این اداره کل، در این پایگاه اینترنتی هیچ گونه اطلاعات محرمانه ای وجود ندارد و صرفاً متن اخبار، اطلاعیه ها و آیین نامه ها به صورت آزاد در دسترس عموم کاربران قرار داده شده است.

با اعلام مسئولان اداره کل دانشجويان خارج وزارت علوم، تنها اقدام انجام شده این بود که پایگاه به درستی برای نمایش به کاربران در دسترس قرار نمی گرفت و در واقع دسترسی به این پایگاه اینترنتی با مشکل مواجه شده بود و هیچ گونه اقدام دیگری از جمله سرقت اطلاعات صورت نپذیرفته است و به عبارت صحیح تر اساساً قابل وقوع نبوده است، زیرا اطلاعات محرمانه ای وجود نداشته است.

در اين توضيحات، حسن مسلمي نائيني - معاون بورس وزارت علوم گفت: پایگاه مذکور مستقل از سامانه های رزومه، نشاء، سنباد و دانش است و مشکل ایجاد شده برای آن پایگاه کوچکترین تأثیری بر فعالیت این سامانه ها ندارد.

کلمات کلیدی: سامانه اداره کل بورس وزارت علوم، اداره کل بورس وزارت علوم، بورس، سایت بورس وزارت علوم

آمار بازدید: 550 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
علی دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۴

کی به فکر ماست.(ببخشید بی ربطه ولی جایی نبود این حرفو بزنم) من دانشجوی دکتری در حال فارغ التحصیلی هستم. با بدبختی و کلی زحمت درس خوندیم و یک سال و نیمه پرونده من در دست بررسی برای بورس وزارت علومه. حالا جلو بورس رو گرفتن( و زدن رو سامانه سندباد که فعلا تعطیله(مصوبه مورخ ۹۲/۱۰/۱۸ شورای مرکزی بورس ).یعنی چی؟کی به کیه؟ . زورتون به ما میرسه فقط؟ کجا باید این حرفو بزنم؟به کی بگم؟