ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هنوز سهمیه عمره دانشگاهیان کرمانشاه مشخص نشده است (6 آبان 92)

هنوز سهمیه عمره دانشگاهیان کرمانشاه مشخص نشده است (6 آبان 92)


مسئول اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمانشاه، گفت: هنوز سهمیه استان کرمانشاه برای اعزام دانشجویان به حج عمره دانشگاهیان مشخص نشده است.



محمدرضا بیگ رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: ثبت‌نام دانشگاهیان برای سفر زیارتی عمره از روز گذشته پنجم آبان ماه آغاز شده و تا 15 همین ماه ادامه دارد.


وی با اشاره به زمان قرعه کشی عمره دانشاهیان در روزهای 19 و 20 آبان ماه، گفت: سایت ثبت‌نام به گونه‌ای طراحی شده که خود قابلیت قرعه کشی به صورت اتوماتیک را دارد که هر استانی در روز تعیین شده برای قرعه کشی با توجه به ظرفیتش، انجام می‌دهد.


این مقام مسئول تاکید کرد: هنور سهمیه استان کرمانشاه برای اعزام دانشگاهیان به عمره مشخص نشده است، اما سهمیه سال گذشته کرمانشاه 300 نفر بود که تصور می‌شود امسال به همان میزان باشد.


وی افزود: در روز قرعه کشی هرچه قدر که سهمیه استان باشد چیزی حدود دو برابر آن قرعه‌کشی می‌شوند و مقدار اصلی سهمیه به عنوان نفرات اصلی و بقیه به عنوان نفرات ذخیره در نظر گرفته می‌شوند که در صورت انصراف نفرات اصلی از نفرات ذخیره استفاده خواهد شد.


وی با اشاره به زمان اعزام دانشگاهیان به عمره، گفت: سفرهای عمره دانشگاهیان معمولا از اواخر اسفند ماه آغاز شده و تا اردیبهشت به طول می‌انجامد.


بیگ رضایی درخصوص هزینه این سفر زیارتی نیز، اظهار کرد: هنوز هزینه سفر عمره دانشگاهیان مشخص نشده، اما هرچقدر که باشد بخشی از آن را به صورت وام قرض‌الحسنه به متقاضیان داده خواهد شد.

کلمات کلیدی: سهمیه عمره دانشگاهیان کرمانشاه، سهمیه عمره، عمره دانشگاهیان، کرمانشاه، عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمانشاه

آمار بازدید: 409 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image