ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد بیش از 50 درصد هرم هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد مربی است (5 آبان 92)

بیش از 50 درصد هرم هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد مربی است (5 آبان 92)

معاون دانشگاه آزاد در علوم پزشکی گفت: بیش از 50 درصد هرم هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد را مربیان تشکیل می‌دهند.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مصداقی‌نیا در نشست دستاندارکاران حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه حدود 60 رشته علوم پزشکی در دانشگاه آزاد فعال است ،‌اظهار کرد: از این تعداد تنها سه رشته پی اچ دی و آن هم در علوم دارویی داریم و تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد نیز کم است.


وی با بیان اینکه بیشتر پذیرش دانشجوی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد در دوره‌های کارشناسی و کاردانی است، تصریح کرد: این شیوه پذیرش دانشجو نخواهد توانست ما را به اهداف تعیین شده برساند بنابراین ما باید تحصیلات تکمیلی را در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد گسترش دهیم.


معاون دانشگاه آزاد در علوم پزشکی با بیان اینکه بیش از 50 درصد هرم هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد را مربیان تشکیل می‌دهند گفت: این سطح از اعضای هیات علمی نمی‌توانند به عنوان هسته اصلی تحصیلات تکمیلی باشند. از سوی دیگر ما در واحد علوم تحقیقات که یکی از برترین واحدهای دانشگاه آزاد است رشته‌های علوم پزشکی نداریم.


مصداقی‌نیا خاطرنشان کرد: باید فضایی در اختیار علوم پزشکی گذاشته شود که به سرعت بتوانیم آن را پیشرفت دهیم. ما در پژوهش در بخش علوم پزشکی جایگاه چندانی نداریم.


وی با بیان اینکه تنها راه درآمد و اداره دانشگاه آزاد شهریه دانشجویی نیست،‌ اظهار کرد: ما باید این توان را داشته باشیم که پروژه‌های بزرگ کشور را گرفته و انجام دهیم. بنابراین اگر این کارها انجام شود می‌توانیم پیشرفت کنیم و موفق باشیم.

کلمات کلیدی: هرم هیات علمی، علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، مربی، هرم هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image