ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برپایی اولین همایش تخصصی علوم، فناوری و سامانه‌های مهندسی برق در دانشگاه پیام ‌نور (2 آبان 92)

برپایی اولین همایش تخصصی علوم، فناوری و سامانه‌های مهندسی برق در دانشگاه پیام ‌نور (2 آبان 92)

برای نخستین بار دانشگاه پیام‌نور استان تهران با برپایی نخستین همایش تخصصی علوم، فناوری و سامانه‌های مهندسی برق میزبان دانش‌آموختگان این رشته است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رضا عسگری‌مقدم دکتری مهندسی برق و الکترونیک و دبیر علمی نخستین همایش تخصصی علوم، فناوری و سامانه‌های مهندسی گفت: پیش از این دانشگاه پیام نور را به صورت دانشگاهی برای رشته‌های علوم انسانی و علوم پایه در جامعه می‌شناختند و این دانشگاه دارای رشته‌های فنی و مهندسی نبوده است. درصورتیکه همایش مذکور نه تنها موجب ایجاد انگیزه بین دانشجویان و دانش آموختگان این رشته‌ها برای انجام فعالیت‌های پژوهشی شده است بلکه درحقیقت نوید ورود رشته جدید مهندسی را برای جامعه در دانشگاه پیام نور می‌دهد.

دبیر علمی همایش تخصصی علوم و فناوری و سامانه‌های مهندسی برق درخصوص مقالات راه یافته و چگونگی اجرای این همایش گفت: این همایش به صورت کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و با ارسال بیش از 300 مقاله به دفترهمایش و راهیابی 105 عدد از آنها به صورت پوستر و مقاله است.

وی در پایان تاکید کرد: نیمی از مقالات ارائه شده به صورت کنفرانس است.

کلمات کلیدی: همایش تخصصی علوم، علوم و فناوری، سامانه‌های مهندسی برق، دانشگاه پیام ‌نور، مهندسی برق

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image