ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار خانه ریاضیات کاشمر از بی‌توجهی مسئولان رنج می‌برد (1 آبان 92)

خانه ریاضیات کاشمر از بی‌توجهی مسئولان رنج می‌برد (1 آبان 92)

مسئول خانه ریاضیات کاشمر گفت: خانه ریاضیات کاشمر از بی‌توجهی مسئولان رنج می‌برد.




قادریان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان این‌ مطلب تصریح کرد: طبق اساسنامه خانه ریاضیات باید هر سال دو بار با حضور فرماندار جلسه بررسی مشکلات این مجموعه برگزار شود اما از سال 83 تاکنون هیچگونه جلسه‌ای برگزار نشده است.



وی با اشاره به سابقه راه‌اندازی این مجموعه اظهار کرد: کاشمر در سال 79 توانست جزء 15 شهر اولیه کشور در راه‌اندازی خانه ریاضیات باشد اما با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.



وی افزود: در گذشته خانه ریاضیات کاشمر جزء 170 انجمن علمی ایران با عضویت پیوسته بوده ولی هم‌اکنون متاسفانه عضو وابسته شده و فعالیت‌هایش کاهش یافته‌ است.



قادریان با بیان این‌که امسال بالغ بر500 دانش‌آموز از مقاطع مختلف در کلاس‌های خانه ریاضیات شرکت کرده‌اند، گفت: هم‌اکنون دانش آموزان در آزمون کانگورو که در 40 کشور جهان هم‌زمان برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اند که نفر اول این آزمون از کاشمراعلام شده‌ است.



وی با بیان این‌که از16 نفر قبول شدگان المپیاد ریاضی یازده نفر آنها از عضوهای ثابت و 5 نفر از شرکت کنندگان در کلاس‌های تابستانی بوده‌اند، گفت: تاکنون یک هزار و 766 نفر در کلاس‌های خانه ریاضیات در دوره‌های مختلف، خلاقیت، علمی و دوره‌های آزمون سنجی شرکت کرده‌اند.


کلمات کلیدی: خانه ریاضیات کاشمر، بی‌توجهی مسئولان، خانه ریاضیات، ریاضی، ریاضیات

آمار بازدید: 437 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image