ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی بهره‎برداری از ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی لرستان در سال آینده (1 آبان 92)

بهره‎برداری از ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی لرستان در سال آینده (1 آبان 92)

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: احداث ساختمان جدید این دانشگاه به ارتقاء فرهنگ منطقه گلدشت کمک خواهد کرد.




محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: زمین سابق برای احداث ساختمان دانشگاه علمی کاربردی واحد استان چندان مناسب نبود به همین دلیل در سال گذشته با پیگیری‎های متعدد یک قطعه زمین به مساحت 600 متر جهت ساخت این مهم به دانشگاه واگذار شد.



وی با بیان اینکه از ابتدای سال‎جاری بودجه احداث این ساختمان را جذب کردیم و طی یک مناقصه شرکت پیمانکار برای ساخت این مهم انتخاب شد، تصریح کرد: تاکنون مرحله گودبرداری و فنداسیون احداث ساحتمان مذکور به پایان رسیده و ما از برنامه ساخت جلو هستیم.



محمدزاده با اشاره به بهره‌برداری این ساختمان در تیرماه سال آینده، گفت: ساختمان جدید این دانشگاه در شأن دانشگاه علمی کاربردی استان خواهد بود، همچنین سالن کنفرانس این ساختمان با ظرفیت 250 نفر شاخص بارزی برای منطقه محروم گلدشت محسوب خواهد شد.



وی با اشاره به اینکه در منطقه گلدشت هیچ‎گونه مرکز دانشگاهی وجود ندارد، اظهار کرد: وجود ساختمان دانشگاه علمی کاربردی در منطقه گلدشت در تغییر فرهنگ این منطقه مؤثر خواهد بود.



وی با بیان اینکه گلدشت غربی هم‎جوار با فرودگاه استان است، تصریح کرد: وجود ساختمان علمی کاربردی در این منطقه به تشکیل جلسات، دعوت مسئولین، افزایش و ارتقای فرهنگ و بالا رفتن سیل اعتبارات کمک خواهد کرد.



رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان در پایان گفت: موقعیت این ساختمان به نحوی است که هیچ‎گونه دخالتی در ترافیک شهری ندارد.


کلمات کلیدی: ساختمان جدید، دانشگاه علمی کاربردی لرستان، علمی کاربردی، لرستان

آمار بازدید: 470 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
دانشجو پنج شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

اگه به این چیزایی که گفتید عمل کنید عالی میشه .لطفا شهریه دانشگاه رو کم کنید دو برابر شده شاید یکی توان مالی نداشته باشه .از شما خواهشمندم نظارت کنید