ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تلاش واحد شهرری دانشگاه آزاد برای ارتقای جایگاه اساتید و اعضای هیئت علمی (1 آبان 92)

تلاش واحد شهرری دانشگاه آزاد برای ارتقای جایگاه اساتید و اعضای هیئت علمی (1 آبان 92)

رئیس واحد شهرری دانشگاه آزاد با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه علمی استادان و ارتقای کیفیت آموزشی گفت: یکی از وظایف اصلی کمیته سنجش و نظارت و ارزیابی این دانشگاه، تعیین راهکارها برای رسیدن به وضعیت مطلوب با بسترسازی لازم است.


فتحی واجارگاه رئیس واحد شهرری دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه علمی استادان و تقویت بنیان علمی دانشگاه و ارتقای کیفیت آموزشی گفت: یکی از وظایف اصلی کمیته سنجش و نظارت و ارزیابی این دانشگاه، بررسی عملکرد در سه حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگی و تعیین راهکارها و روش‌های مناسب برای رسیدن به وضعیت مطلوب با بسترسازی لازم است.

وی با بیان اینکه کمیته سنجش و نظارت و ارزیابی این دانشگاه با هدف ارزیابی و ارتقاء علمی اساتید فعالیت می‌کند، اظهار داشت: این کمیته با توجه به مشاوره‌های مختلف با اساتید برتر علمی در داخل و خارج از دانشگاه، هم اکنون موضوع ارتقاء سطح کیفی اساتید واحد را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس واحد شهرری دانشگاه آزاد ضمن اشاره به جایگاه بسیار مهم کمیته سنجش و نظارت و ارزیابی در دانشگاه‌ها، افزود: این کمیته ضمن توجه ویژه به جایگاه دانشکده‌ها، همواره باید تلاش کند تا نقاط قوت و ضعف دانشکده‌های واحد را شناسایی کرده و در نهایت برای بهبود وضعیت و ارتقاء جایگاه دانشکده‌ها اقدامات لازم را تدوین کند.

فتحی با بیان اینکه رتبه بندی دانشگاه‌ها، براساس چهار معیار کیفیت آموزشی و کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی، کیفیت خروجی‌های پژوهشی و سرانه عملکرد دانشگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، گفت: برنامه‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی در این واحد دانشگاهی نیز با همکاری مسئولان ذیربط در راستای همین استاندارها طراحی شده است که به عبارت دیگر در این رتبه بندی، دانشکده‌ها براساس میزان موفقیت در هر یک از معیارهای چهارگانه رتبه بندی می‌شوند.

فتحی با بیان اینکه تلاش این دانشگاه بر این است تا با ارتقای جایگاه علمی استادان، موجبات تقویت بنیان علمی واحد را فراهم آورد، افزود: رویکرد استادان در دانشگاه باید در راستای حرکت به سمت ارتقای کیفیت آموزشی باشد.

کلمات کلیدی: واحد شهرری دانشگاه آزاد، ارتقای جایگاه اساتید، اعضای هیئت علمی، اساتید، هیئت علمی، استاد، اساتید دانشگاه، ارتقای جایگاه علمی استادان، ارتقای کیفیت آموزشی

آمار بازدید: 322 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image