ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پروژه‏های دانشگاه آزاد فیروزکوه به زودی بهره ‏برداری می‏شود (30 مهر 92)

پروژه‏های دانشگاه آزاد فیروزکوه به زودی بهره ‏برداری می‏شود (30 مهر 92)

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پروژه‏های دانشگاه آزاد فیروزکوه که هم‏اکنون در دست اجراست، به زودی بهره‏برداری می‏شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، محسن هاشمی، ضمن حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از پروژه‎های عمرانی این واحد بازدید به عمل آورد.

در این بازدید چند ساعته، از نزدیک شماری از عوامل اجرایی پروژه‎ها و ریاست و معاونان اداری مالی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و تنی چند از پرسنل این واحد با معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‎وگو کردند.

هاشمی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه‎ها و وضعیت ساخت و ساز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: با پیگیری مسئولان و رفع مشکلات موجود، دو پروژه باقی‎مانده نیز در آینده نزدیک پایان خواهد یافت.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بتواند در آینده به قطب علمی، آموزشی و پژوهشی شرق استان تهران تبدیل شود.

هاشمی در پایان این دیدار از همه مسئولان و دست‎اندرکاران گذشته و فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه که توانسته‎اند دانشگاه را به این مرحله شکوفایی برسانند، تجلیل کرد.

کلمات کلیدی: پروژه‏های دانشگاه آزاد فیروزکوه، پروژه، دانشگاه آزاد فیروزکوه، فیروزکوه

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image