ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تجمع دانشجویان مقابل وزارت بهداشت در اعتراض به نحوه برگزاری یک آزمون (28 مهر 92)

تجمع دانشجویان مقابل وزارت بهداشت در اعتراض به نحوه برگزاری یک آزمون (28 مهر 92)

جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي کشور صبح امروز در اعتراض به روند برگزاري آزمون‌هاي جامع، علوم پایه و پیش کارورزی در مقابل وزارت بهداشت تجمع كردند.


به گزارش خبرنگار مهر، جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي امروز در اعتراض به روند برگزاري آزمون هاي جامع علوم پايه و پيش كارورزی رشته هاي پزشكي، دندانپزشكي و دارو سازي با حضور مقابل اين وزارتخانه اعتراض خود را اعلام كردند.

اعتراض این دانشجويان بر روند برگزاري آزمون و نحوه طراحي سوالات است، دانشجویان معترض معتقد هستند برخي از ارفاقات كه در دوره هاي گذشته به شركت كنندگان در اين آزمون اختصاص مي يافت، در اين آزمون وجود نداشته و همچنین برخی از سئوالات اشتباه طراحی شده که اگر نمره این سئوال ها به دانشجویان اختصاص داده شود آنها پذیرفته خواهند شد.

یکی از دانشجویان معترض در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: مشکل اساسی ما این است نمره آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی از یک استاندارد مشخص برخوردار نیست در هر دوره این حد نصاب نمره تغییر می کند و معیار نمره دهی مشخص نیست.

وی افزود: برخی از سوال هایی که در آزمون آمده بود اشکال داشت و درخواست ما این است که مسئولان نسبت به این سئوال ها ترتیب اثر دهند اگر نمره این سئوال ها لحاظ شود بیشتر دانشجویان دراین آزمون ها پذیرفته می شود.

این دانشجوی پزشکی افزود: اعتراض‌ها بعد از برگزاری آزمون یعنی شهریورماه آغاز شده است ولی تا کنون هیچ یک از مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به این مساله توجه نکرده و ترتیب اثری نداده اند.

کلمات کلیدی: تجمع دانشجویان، وزارت بهداشت، اعتراض به نحوه برگزاری یک آزمون، اعتراض، اعتراض دانشجویان

آمار بازدید: 568 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image