ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار زبان هشتاد و دومين دوره آزمون زبان انگليسي تولیمو فردا برگزار می شود (24 مهر 92)

هشتاد و دومين دوره آزمون زبان انگليسي تولیمو فردا برگزار می شود (24 مهر 92)

هشتاد و دومين آزمون بان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2013) فردا پنجشنبه 25 مهرماه در شهرهاي تهران و كيش برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، كارت ورود به جلسه اکنون بر روی سايت سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار دارد و شركت‌كنندگان در آزمون می توانند با وارد كردن اطلاعات ثبت‌نامي شامل شماره پرونده و كد رهگيري و يا نام و نام‌خانوادگي، سال تولد و شماره ملي خود نسبت به پرينت كارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

داوطلبان می توانند در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت ورود به جلسه آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورود به جلسه آزمون با اطلاعات ثبت‌نامي، از ساعت 8 تا 12 صبح و 14 تا 17 بعدازظهر روز چهارشنبه 24 مهرماه با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي كارت خود اقدام کنند.

حوزه تهران: دانشكده آمار و انفورماتيك سازمان سنجش آموزش كشور – تهران، خيابان انقلاب، ضلع شمال غربي ميدان فردوسي، كوچه شاهرود.

حوزه جزيره كيش: پرديس بين‌الملل كيش دانشگاه صنعتي شريف: جزيره كيش، ميدان اميركبير، ساختمان آموزش، لاين B، مركز زبان - اتاق

کلمات کلیدی: آزمون زبان انگليسي تولیمو، آزمون زبان، آزمون انگليسي تولیمو، تولیمو، www.sanjesh.org، آزمون بان انگليسي پيشرفته، Tolimo

آمار بازدید: 480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image