ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح دانشکده کشاورزی رازی در سنقر و کلیایی (22 مهر 92)

افتتاح دانشکده کشاورزی رازی در سنقر و کلیایی (22 مهر 92)

دانشکده کشاورزی وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه در شهر سنقر و کلیایی و با پذیرش 21 نفر دانشجو افتتاح شد.




به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه کرمانشاه، دکتر محمد ابراهیم محبی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار ارزشمند در بخش کشاورزی، راه‌اندازی این دانشکده را که به همت مسئولان استانی و شهرستانی پیگیری و به ثمر رسید را برای توسعه و عمران و آبادانی منطقه لازم و ضروری دانست.



وی تلاش برای توسعه و ارتقاء کمی و کیفی این دانشکده را مورد تاکید قرار داد.



نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، همچنین از راه‌اندازی دانشکده پرستاری در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.



امام جمعه سنقر و کلیایی نیز در آئین افتتاح این دانشکده با بیان اینکه نظام اسلامی ایران صاحب قدرت و مرجعیت است، گفت: این ویژگی‌ها با علم تکمیل می‌شود و کسی که صاحب علم شود می‌تواند چیره شود و در غیر این صورت مغلوب خواهد شد.



حجت‌الاسلام برقراری افزود: باید در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها با سلاح علم، معرفت و معنویت ایستادگی کرد تا نقشه‌های شوم دشمن نقش برآب شود.



منوچهر پروینی، سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی نیز با قدردانی از تلاش و کوشش دست‌اندرکاران به خصوص نماینده شهرستان در جهت پیگیری و راه‌اندازی دانشکده کشاورزی، افتتاح این دانشگاه را به اقشار مختلف مردم شهرستان تبریک گفت.



وی افزود:این دانشکده باید بنیادش روز‌به‌روز مستحکم‌تر شود چون این شهرستان ظرفیت و استعداد ایجاد دانشگاه‌های متعدد را داراست.



سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی خاطرنشان کرد: این دانشگاه از محل امکانات موجود در آموزش و پرورش و هنرستان کشاورزی و کمک‌های خیرین شهرستان با پذیرش اولیه تعداد 21 نفر دانشجو از سراسر کشور راه‌اندازی شده که به یاری خداوند و تلاش مسئولان توسعه پیدا خواهد کرد.



در ادامه معاون دانشگاه رازی کرمانشاه هم از فعالیت‌های دانشگاه رازی و کسب رتبه‌های برتر در عرصه‌های کشوری و جهانی مطالبی را بیان کرد.



دکتر سعید جلالی هنرمند از راه‌اندازی مرکز رشد و پژوهشکده در دانشکده کشاورزی سنقر برای ورود دانشجویان به عرصه کار و کارآفرینی در آینده خبر داد.



به گزارش ایسنا، در پایان از فعالان و دست‌اندرکاران در راه‌اندازی دانشکده کشاورزی سنقرو کلیایی با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

کلمات کلیدی: دانشکده کشاورزی رازی، سنقر و کلیایی، دانشکده کشاورزی وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه

آمار بازدید: 508 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image