ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مرکز رشد زمینه‌ساز ورود دانشجویان به بازار کار (22 مهر 92)

مرکز رشد زمینه‌ساز ورود دانشجویان به بازار کار (22 مهر 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: مرکز رشد واحدهای فناور با حمایت از توانمندی‌ها و خلاقیت‌های دانشجویان آنها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا رضایی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور با بیان اینکه واحد همدان در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی در حوزه کسب امتیازات کسب کرده است اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه آزاد واحد همدان شرایط جامع شدن را دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد همدان 100 هکتار فضای آموزشی دارد که 25 هکتار نیز فضای واحد علوم و تحقیقات به آن افزوده خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از تحصیل 15 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد واحد همدان خبر داد و گفت: 253 عضو هیئت علمی تمام‌وقت و 500 مدرس حق‌التدریس با این واحد دانشگاهی همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد واحد همدان تاکنون 32 هزار فارغ‌التحصیل داشته است تصریح کرد: دانشگاه آزاد همدان 120 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف، 19 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترا دارد.

رضایی ابراز داشت: دانشگاه آزاد واحد همدان دارای چهار دانشکده بوده و به زودی دانشکده زبان‌های خارجی نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی به مجموعه مقالات و طرح‌های پژوهشی دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: 300 مقاله در «ISI» به چاپ رسیده و تاکنون 35 طرح پژوهشی برون‌دانشگاهی و 172 طرح پژوهشی درون‌دانشگاهی خاتمه یافته و 183 طرح تحقیقاتی در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به اینکه به زودی مجتمع اقامتی فدک ویژه اساتید با ظرفیت 150 نفر به بهره‌برداری می‌رسد افزود: ساختمان آموزشی شهدای محراب، موزه مردم‌شناسی، ساختمان مجتمع آزمایشگاهی با مساحت 5 هزار و 200 متر مربع، آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه با مساحت یک‌هزار و 850 متر مربع از دیگر طرح‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه است.

وی اضافه کرد: چهار باب کارگاه آموزشی، دو خوابگاه دانشجویی هر یک به مساحت 3 هزار و 186 متر مربع، ساختمان آموزشی واحد بهار و ساختمان پردیس واحد علوم و تحقیقات نیز به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

رضایی با تأکید بر کیفی‌سازی آموزش و ارتباط دانشگاه با صنعت گفت: علم باید کاربردی باشد که بتواند به کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه کشور در حال گذار به مرحله توسعه‌یافتگی است تصریح کرد: جوامع در حال گذار از مرحله در حال توسعه به توسعه‌یافتگی به علوم کاربردی نیاز دارند تا وارد مرحله توسعه‌یافتگی شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اذعان کرد: ایران نیز در راستای ورود به مرحله توسعه‌یافتگی به علوم کاربردی بیشتر اهمیت قائل شده و بعد از عبور از این مرحله به علوم انسانی توجه بیشتری می‌شود.

وی ابراز داشت: مرکز رشد با حمایت از توانمندی‌ها و خلاقیت‌های دانشجویان باید بتواند زمینه ورود دانشجویان به بازار کار را فراهم کند.

کلمات کلیدی: مرکز رشد، زمینه‌ساز ورود دانشجویان به بازار کار، بازار کار، اخبار جدید بازار کار

آمار بازدید: 321 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image