ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 75 دانشجوی خارجی در دانشگاه شیراز (21 مهر 92)

تحصیل 75 دانشجوی خارجی در دانشگاه شیراز (21 مهر 92)

رئیس دانشگاه شیراز گفت: در حال حاضر تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه شیراز به 75 نفر رسیده است.


محمد موذنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تعداد کتب علمی کتابخانه‌های دانشگاه از 230 هزار و 836 عنوان در سال 88 به 252 هزار و 441 کتاب رسیده است.

وی با اشاره به خرید تجهیزات آزمایشگاهی به مبلغ 5 میلیارد تومان برای بخش‌های مختلف دانشگاه شیراز از تصویب نهایی 9 قطب علمی این دانشگاه خبر داد.

تاسیس پژوهشکده تحول و ارتقای علوم انسانی دیگر موردی بود که وی آن را تشریح کرد و افزود: در خوابگاه شهید مفتح به عنوان بزرگ‌ترین خوابگاه دانشجویی کشور با اعتبار 500 میلیون تومان اقدامات اساسی مانند تعویض چهار آسانسور، نصب دستگاه کنترل تردد و نصب دستگاه تصفیه آب مرکزی انجام شد.

رئیس دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: دانشگاه شیراز در حوزه آموزشی ضمن بازنگری در برنامه آموزشی 150 رشته کارشناسی ارشد، به توسعه فعالیت‌های آموزشی برون‌مرزی پرداخت و مرکز امارات متحده عربی را راه‌اندازی کرد.

برترین دانشگاه شهرستانی کشور

رئیس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه بین دانشگاه‌های کشور به عنوان برترین دانشگاه شهرستانی شناخته شد.

موذنی به تشریح برخی از عناوین و افتخارات کسب شده دانشگاه شیراز از سال 89 تا 92 پرداخت و ابراز داشت: دانشگاه شیراز در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جامع کشور توانست رتبه سوم را کسب کند.

وی افزود: در سال 91 و 92 نیز 12 نفر از اساتید این دانشگاه از میان 72 نفر به عنوان برندگان جایزه علامه طباطبایی انتخاب شدند.

موذنی اضافه کرد: انتخاب سه نفر از اساتید دانشگاه شیراز به عنوان اساتید نمونه کشوری، انتخاب دو استاد به عنوان چهره‌های ماندگار جمهوری اسلامی، انتخاب شش استاد این دانشگاه به عنوان پژوهشگران برتر کشوری و اخذ جایزه جشنواره‌های فارابی و خوارزمی توسط شش عضو هیئت علمی این دانشگاه در زمره افتخارات قابل اشاره است.

وی اضافه کرد: مرکز آپای این دانشگاه در سال 91 موفق شد رتبه نخست کشور در حوزه امنیت فناوری اطلاعات کشور را در جشنواره فناوری اطلاعات کسب کند.

موذنی تصریح کرد: مرکز نخبگان علوم انسانی (مرکز دانا) با هدف ایجاد انگیزه در دانشجویان نخبه علوم انسانی در راستای تولید علم با رویکرد اسلامی راه‌اندازی شد.

رسیدگی به 595 شکایت از مراکز آموزش عالی فارس

وی بیان کرد: هیئت نظارت و ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فارس در دانشگاه شیراز با 228 بازدید از 161 مرکز آموزش عالی این استان به 595 مورد شکایت دریافتی از این مراکز رسیدگی کرد.

موذنی ابراز داشت: ستاد اجرایی طرح دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های فارس در دانشگاه شیراز تاکنون 17 دوره عمومی برگزار کرده و بیش از یک‌هزار و 400 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های این استان در دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

تدوین تاریخ دانشگاه شیراز، راه‌اندازی موزه دانشگاه، تهیه سرود دانشگاه، فراهم‌سازی امکان صدور دانشنامه و کارنامه دانش‌آموختگان به زبان انگلیسی و احداث و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شیراز برخی از برنامه‌های در دست اقدام بود که موذنی به آن اشاره کرد.

کلمات کلیدی: دانشجوی خارجی، دانشگاه شیراز، مراکز آموزش عالی فارس، برترین دانشگاه شهرستانی کشور، تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه شیراز

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image