ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار صدور مجوز تأسیس مراکز آموزش عالی آزاد در چهارمحال و بختیاری (21 مهر 92)

صدور مجوز تأسیس مراکز آموزش عالی آزاد در چهارمحال و بختیاری (21 مهر 92)

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی چهارمحال و بختیاری از صدور مجوز تأسیس مراکز آموزش عالی آزاد برای نخستین بار در استان خبر داد.


عنایت الله توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: بر اساس اساسنامه مصوب، دانشگاه جامع علمی و کاربردی مجری دوره‌های آموزشی نیست، بلکه بر اساس این اساسنامه وظیفه نیازسنجی، سیاست‌گذاری و هدایت آموزش‏های علمی و کاربردی را برعهده دارد.

وی افزود: در همین راستا، دانشگاه پس از شناسایی دوره‌های مورد نیاز منطبق بر طراحی و تدوین برنامه‌های درسی، اجرای این دوره‌ها را به دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی که از استانداردهای لازم اجرای دوره برخوردارند واگذار و بر عملکرد این مراکز نظارت می‌کند.

توکلی تعداد مراکز آموزش علمی و کاربردی استان را 13 مرکز اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تنها یک مرکز در جوارکار در شهرستان بروجن فعال است و تا پایان امسال چهار مرکز آموزشی در جوار کار در شهرستان‌های بن و سامان راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از ارائه مجوز تأسیس مراکز آموزش عالی آزاد در استان خبر داد و افزود: این طرح برای نخستین بار در استان اجرا می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس این مرکز آماده ارائه مجوز تأسیس مرکز آموزشی عالی آزاد در تمام شهرستان‌های استان به جز در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل به متقاضیان واجد شرایط است.

توکلی با اشاره به تحصیل 3 هزار و 741 دانشجو در بخش خدمات اجتماعی این دانشگاه، گفت: در حال حاضر 2 هزار و 806 دانشجو در گروه صنعت و 385 دانشجو نیز در گروه کشاورزی در مراکز علمی و کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.

کلمات کلیدی: صدور مجوز تأسیس دانشگاه، مراکز آموزش عالی آزاد، چهارمحال و بختیاری، علمی کابردی

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image