ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی مرکز علمی کاربردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتتاح شد (17 مهر 92)

مرکز علمی کاربردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتتاح شد (17 مهر 92)

مراسم افتتاحیه دانشگاه علمی کاربردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی امروز با حضور محمد باقر خرمشاد - رئیس این سازمان، برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاحیه دانشگاه علمی کاربردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور ریاست این سازمان و جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم، محمود رضا زین‌الدین رئیس دانشگاه علمی کاربردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با بیان اینکه توانستیم دانشگاهی با رشته‌های فرهنگی تاسیس کنیم، ادامه داد: امیدواریم با تلاش مسئولین و اساتید رشته های فرهنگی در این دانشگاه گسترش یابد.

همچنین محمد رضا دهشیری - معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به هدف تشکیل این دانشگاه، اظهار داشت: هدف از تشکیل این دانشگاه، ارتقاء سطح دانشجویان و کارمندان در رشته های فرهنگی بود که خوشبختانه موفق شدیم در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو داشته باشیم و به زودی در مقاطع کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات و دیپلماسی فرهنگی و دکتری پژوهشی نیز پذیرش دانشجو دارد.

همچنین محمد باقر خرمشاد - رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دادن اعتماد به نفس به مردم ایران بود. ما معلمان و دانشجویان یاد گرفتیم با شاخص حرف بزنیم و این سرمایه فوق‌العاده بزرگی است.

وی افزود: کشور مسیر درست را شناخت و امروز که با هم صحبت می‌کنیم 4 میلیون دانشجو داریم و این اتفاق تصادفی نیست.

خرمشاد با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه‌های علمی کاربردی، خاطرنشان کرد: هدف از راه‌ اندازی دانشگاه علمی کاربردی رشته‌های ملموس است. علمی کاربردی باید رشته هایی را آموزش دهد که در طول مدتی خروجی داشته باشد و وقتی نیاز برآورده شد رشته‌ای جدیدتر متناسب با نیاز می‌آورد.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای کشور فرهنگ است، زمانی بود که در کشور به دنبال متخصص فرهنگی بودیم یعنی کسی که رشته فرهنگی تخصص داشته باشد اما بر حسب نیاز این رشته تا مقاطع دکتری دانشجو پذیرفته است و پیشرفت خوبی در این رشته داشته ایم.

به گفته این مقام مسئول، دانشگاه سازمان فرهنگ و ارتباطات رشته تخصصی امور فرهنگی با گرایش دیپلماسی فرهنگی را برای اولین بار راه‌اندازی کرد.

کلمات کلیدی: مرکز علمی کاربردی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علمی کاربردی، ارتباطات اسلامی، فرهنگ و ارتباطات اسلامی

آمار بازدید: 467 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image