ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد شاهرود صاحب اندیشکده دانشجویی می‌شود (17 مهر 92)

دانشگاه آزاد شاهرود صاحب اندیشکده دانشجویی می‌شود (17 مهر 92)

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد واحد شاهرود از تاسیس اندیشکده دانشجویی در این دانشگاه در نیمسال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این ترم بیش از 30 برنامه فرهنگی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد شاهرود اجرا می‌شود.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد نظری با اعلام این خبر، گفت: طبق سنوات گذشته و به منظور ارتقای سطح فرهنگی و معنوی فضای دانشگاه در این مجموعه دانشگاهی برنامه‌های متنوعی برای ترم مهر 92 در نظر گرفته شده که با همکاری دیگر حوزه‌های دانشگاه انجام می‌شود.



وی افزود: کارگاه فرهنگی استادان، چهار کرسی آزاد اندیشی، چهار اردوی مشهد مقدس، اردوهای کارمندی به مشهد مقدس، کارگاه استادان در مشهد مقدس، برگزاری چهار نمایشگاه فرهنگی و مرتبط با نماز، تقدیر از نخبگان علمی و فرهنگی، مسابقه کشوری محرم، نشست مشترک دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه و ... از جمله برنامه‌هایی است که در ترم مهرماه اجرا می‌شود.



وی خواستار همکاری همه حوزه‌های دانشگاه مانند قبل در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری استادان، کارکنان و دانشجویان در اجرای برنامه‌هایی که تدوین شده است به بهترین نحو اقدامات لازم را انجام دهیم.



نظری همچنین با تاکید بر نقش برنامه‌ریزی در امور فرهنگی، اظهار داشت: در صورتی که برنامه‌های اعلام شده طبق روال گفته شده پیش رود، می تواند گامی هر چند کوچک در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی باشد.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد شاهرود، اندیشکده دانشجویی، دانشگاه آزاد واحد شاهرود، تاسیس اندیشکده دانشجویی

آمار بازدید: 316 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image