ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش 400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان (15 مهر 92)

پذیرش 400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان (15 مهر 92)

سرپرست پردیس علامه طباطبایی لرستان گفت: 400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان پذیرش شدند.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، احمدی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید دانشگاه فرهنگیان استان لرستان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه فرهنگیان و اینکه دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی است که در آن شخصیت معلم شکل می‎گیرد، اظهار کرد: هدف از تأسیس دانشگاه فرهنگیان انسان‎سازی است، در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان الگوی پیشرفته مرکز تربیت معلم سابق بوده و بر همین اساس رسالت عظیمی بر عهده ماست.



وی با بیان اینکه این دانشگاه باید در افزایش رتبه علمی کشورمان سهمی داشته باشد، اضافه کرد: در حال حاضر ایران اسلامی رتبه اول علمی را در منطقه خاورمیانه دارد و از نظر تعداد مقالات ISI و ISC رتبه 16 جهان را داراست.



احمدی با انتقاد از اینکه متأسفانه با وجود پذیرش 21 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کشور، سهم لرستان تنها 400 دانشجو در مراکز پردیس خواهران، برادران، مراکز الیگودرز و بروجرد بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر تنها امکانات خوابگاهی برای دانشجویان بین 70 تا 100 نفر ظرفیت دارد و نیاز است در این راستا مساعدت لازم انجام شود.



وی افزود: نمی‎دانم دلیل عدم همکاری استان با دانشگاه فرهنگیان در چیست؟ در حالیکه نیاز است با در نظر گرفتن زمینی برای این دانشگاه بخشی از مشکلات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان رفع شود.



احمدی با بیان اینکه باید در جهتی حرکت کنیم که به آموزش علم و دانش منجر شود، اظهار کرد: در حال حاضر ابزار قدرت، علم و دانش است و دانشگاه فرهنگیان از دیگر دانشگاه‎ها متمایز است و نمی‎تواند خوابگاه خودگردان داشته باشد.

کلمات کلیدی: پذیرش 400 دانشجو، دانشگاه فرهنگیان، استان لرستان، جذب دانشجو، پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 359 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image