ارتباط مستقیم با 30719 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تحصیل 600 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی (13 مهر 92)

تحصیل 600 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی (13 مهر 92)

مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: حدود 600 هزار نفر در 31 واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال تحصیل هستند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرزا محمدی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاههای وابسته به وزارت علوم دانست و ارتقا و انتقال دانش کار، ایجاد مهارت، افزایش بهره‌وری، بروزرسانی، ارتقای دانش تجارب شاغلین، رشد استعدادهای بارز و به فعلیت رساندن استعدادهای نهفته برای تصدی شغل را از اهداف این دانشگاه برشمرد.


وی تدوین سیاست های توسعه آموزش علمی کاربردی برای برقراری تعاملات موثر با بخش های مولد اقتصادی به منظور شناخت نیازهای آموزش را از ارکان این دانشگاه عنوان و تصریح کرد : مراکز آموزش علمی کاربردی به گروه دولتی با 508 مرکز، عمومی با 273 مرکز و خصوصی با 287 مرکز تقسیم بندی شده اند.


وی راه اندازی مراکز درجوار کارخانه‌ها و مراکز صنعتی، گسترش دوره های آموزشی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا، بازنگری محتوای دروس و تدریس دوره های کارشناسی ارشد جدید را از سیاست های آتی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و خاطرنشان کرد: با وجود سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در تلاش هستیم دوره‌های دکتری را نیز راه اندازی کنیم.



مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت : در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در حال تحصیل هستند و 34818 نفر نیز به عنوان مدرس فعالیت دارند.

کلمات کلیدی: دانشگاه جامع علمی کاربردی، اخبار جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی، تعداد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

آمار بازدید: 412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image