ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه شریف مرکز توانمندی سالمندان راه اندازی می کند (11 مهر 92)

دانشگاه شریف مرکز توانمندی سالمندان راه اندازی می کند (11 مهر 92)

مرکز توانمندسازی سالمندان توسط دانشگاه صنعتی شریف با همکاری شهرداری برای افزایش توان حرکتی سالمندان راه اندازی شد.به گزارش خبرنگار مهر، این پروژه از سوی گروه بیومکانیک دانشگاه شریف در حوزه توانبخشی و با هدف توسعه سیستم‌های هوشمند برای رفع ضایعات نخاعی و سکته طراحی شده است و اکنون جهت پیشگیری از بیماری‌های عضلانی و بررسی فعالیت فیزیکی سالمندان به کار می‌رود.


در ادامه این فعالیت مرکزی با عنوان مرکز حرکت، سلامت و نشاط الکترونیکی(حسنا) و با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه یک شهرداری راه اندازی شده است.

در این مرکز تمامی حرکات انجام شده توسط مانیتور به شخص نشان داده می‌شود و فرد در حین اینکه به نرمش و حرکات ورزشی متناسب با وضعیت و سن خود مشغول است، فرد تشویق می‌شود حرکات را به بهترین نحو انجام دهد و در انتها گزارشی از کیفیت و نحوه حرکت سالمند در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

این طرح با حمایت‌های مالی شهرداری در بوستان شطرنج در منطقه آجودانیه تأسیس شده است که به تدریج در سایر مناطق تهران چنین مراکزی ایجاد خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه شریف، مرکز توانمندی سالمندان، دانشگاه صنعتی شریف، اخبار جدید دانشگاه صنعتی شریف، افزایش توان حرکتی سالمندان

آمار بازدید: 328 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image