ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی جزئیات آخرین اقدامات عمرانی دانشکده علوم پزشکی آبادان (9 مهر 92)

جزئیات آخرین اقدامات عمرانی دانشکده علوم پزشکی آبادان (9 مهر 92)

معاون توسعه سازمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، جزئیات آخرین اقدامات عمرانی این دانشکده خبر داد.


علیرضا آموزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با بیان اینکه اقدامات عمرانی خوبی را در چند ماه گذشته انجام داده‌ایم، اظهار کرد: احداث مرکز بهداشتی چویبده و دو باب منزل برای پزشکان این منطقه با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از جمله این اقدامات بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تکمیل کلاس‌های آموزشی این مجموعه افزود: تکمیل این کلاس‌های آموزشی در 300 متر زیربنا با اعتبار 670 میلیون ریالی نیز به سرانجام رسید.

وی از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: تکمیل ساختمان جدید معاونت بهداشت دانشکده را نیز در دستور کار قرار داده که 600 متر زیربنا این ساختمان نیز با اعتبار 700 میلیون ریال تکمیل شد.

آموزنده در ادامه خاطرنشان کرد: در میان اقدامات انجام شده می‌توان به تکمیل ساختمان امحای پسماند عفونی بیمارستان شهید بهشتی آبادان با اعتبار 540 میلیون ریالی اشاره کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت و تصریح کرد: این اورژانس جدید با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریالی و در مساحت 800 متر مربعی در اختیار اهالی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: احداث سه باب خانه بهداشت در خرمشهر با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون ریال و احداث مرکز بهداشتی گرگرعلیا ماهشهر با اعتبار 3 میلیارد و 250 میلیون ریال را می‌توان از دیگر اقدامات صورت گرفته عمرانی دانشکده علوم پزشکی آبادان برشمرد.

وی ادامه داد: تکمیل ساختمان ستاد اداری شبکه بهداشت و درمان هندیجان و هشت باب منزل پزشک در این شهرستان با مجموع اعتبار 8 میلیارد ریال نیز به سرانجام رسید.

آموزنده در پایان از اقدامات صورت گرفته در شادگان گفت و افزود: تکمیل اورژانس جاده‌ای دارخوین شادگان و احداث خانه بهداشت شامردی این منطقه را نیز به پایان رساندیم.

کلمات کلیدی: دانشکده علوم پزشکی آبادان، اخبار جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان، اقدامات عمرانی

آمار بازدید: 384 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image