ارتباط مستقیم با 30665 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ۴ درصد سهم تولید علم نانو در دنیا متعلق به ایران است (7 مهر 92)

۴ درصد سهم تولید علم نانو در دنیا متعلق به ایران است (7 مهر 92)

مدیر دبیرخانه ستاد توسعه نانوفناوری گفت: در سال ۲۰۱۳ کشور ایران ۳ هزار و ۶۶۸ مقاله در حوزه نانو تولید کرده است به طوری که در هشت ماه اول سال، ۴ درصد سهم تولید علم دنیا در زمینه نانو متعلق به ایران بوده است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی‌محمد سلطانی مدیردبیرخانه ستاد توسعه نانوفناوری گفت: در سال 2013 کشور ایران 3هزار و 668 مقاله در حوزه نانو تولید کرده است به طوریکه در هشت ماه اول 2013 4 درصد سهم تولید علم دنیا در زمینه نانو متعلق به ایران بوده است.

وی افزود: در سال 2012 بیش از 26 اختراع از سوی دانشمندان ایرانی در کشورهای آمریکایی و اروپایی ثبت شده است که در سال 2013 به دلیل افزایش هزینه‌های ثبت، این تعداد به 7 مورد کاهش یافته است.

سلطانی اظهار داشت: در اداره اختراعات کشور آمریکا در سال 2012 محققان ایرانی 30 اختراع و در 2013 نیز تاکنون 38 اختراع در حوزه نانو ثبت کرده‌اند.

وی افزود: همچنین 168 محصول نانو در 31 شرکت ایرانی تولید می‌شود که از این تعداد 80 محصول وارد بازار شده و 28 محصول نیز در حال ورود و 60 محصول در مراحل آزمایش قرار دارند، این در حالی است که در سال 87 تنها 11 محصول در حوزه نانو تولید ‌شده است

کلمات کلیدی: نانو، فناوری نانو، نانو فناوری، اخبار جدید نانو، تولید علم نانو، میزان تولید علم نانو در ایران، سهم ایران از تولید علم نانو، ستاد توسعه نانوفناوری

آمار بازدید: 373 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image