ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ایجاد نظام ارزشیابی و پاسخگویی مستمر در دانشگاه آزاد/رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه (6 مهر 92)

ایجاد نظام ارزشیابی و پاسخگویی مستمر در دانشگاه آزاد/رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه (6 مهر 92)

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درصدد هستیم تا نظام ارزشیابی و پاسخگویی مستمر را در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حمید میرزاده در دیدار با روسای مناطق دانشگاه آزاد، با اشاره به برخی برنامه‌ها و اهداف خود در مدیریت دانشگاه، گفت: دین مداری، قانونمداری، رعایت ضوابط، راست گویی و شفافیت از خطوط اصلی بنده در اجرای سیاست‌های دانشگاه است.



وی با بیان این که تبعیت از سیاست‌های هیات موسس دانشگاه آزاد و همکاری با دولت تدبیر و امید از دیگر سیاست‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: درصدد هستیم تا نظام ارزشیابی و پاسخگویی مستمر را در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم.



میرزاده با تاکید بر اینکه نظام ارزیابی می‌تواند در ارتقای کیفیت تدریس و عملکرد مدیریت مناطق موثر باشد، به بهره‌گیری از اسناد بالادستی در مدیریت دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: برنامه پنجساله دانشگاه و برنامه استراتژیک دانشگاه آزاد با اهداف کمی و کیفی با 63 شاخص هم اکنون در هیات موسس به تصویب رسیده است که در این برنامه همچنین رتبه‌بندی واحدها نیز تعیین شده است.



سرپرست دانشگاه آزاد به توسعه رشته‌های میان رشته‌ای و تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر رشته‌های کلاسیک جاذبه خود را در جامعه از دست داده است به همین سبب باید بر روی ایجاد رشته‌های نو و پرجاذبه تمرکز کرد.



وی خطاب به روسای مناطق، گفت: روسای واحدها و مناطق باید به دنبال پیدا کردن مکانیزم‌هایی برای افزایش درآمد باشند.



میرزاده همچنین به نقش هیات‌های امنای استانی اشاره کرد و گفت: تمرکززدایی یکی از خواسته‌های آقای هاشمی رفسنجانی بود، به همین خاطر می‌بایست با برنامه‌ریزی و دعوت از افراد فرهیخته هر استان نقش هیات‌های امنای استانی را افزایش دهیم.

کلمات کلیدی: نظام ارزشیابی و پاسخگویی مستمر، اخبار جدید دانشگاه آزاد، رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image