ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور 65درصد ظرفیت مراکز و واحدهای پیام‌نور کرمانشاه تکمیل می‌شود (5 مهر 92)

65درصد ظرفیت مراکز و واحدهای پیام‌نور کرمانشاه تکمیل می‌شود (5 مهر 92)

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، گفت: 14 مرکز و واحد پیام نور در سطح استان پذیرای 31 هزار دانشجو هستند.




دکتر محسن فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان، اظهارکرد: همه چیز در مراکز و واحدهای پیام نور استان کرمانشاه آماده حضور دانشجویان است.



وی افزود: در حال حاضر دانشجویان مشغول ثبت‌نام و انتخاب واحد هستند که این دو مورد به صورت 100 درصد اینترنتی انجام می‌شود.



فرشادفر، تصریح کرد: ظرفیت پذیرش مراکز و واحدهای پیام نور استان سالانه حدود 5000 نفر است که معمولا بین 60 تا 65 درصد این ظرفیت توسط دانشجویان تکمیل می‌شود.



رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با بیان اینکه در شهرستان‌ها هیچ گونه مشکلی از نظر فضای فیزیکی نداریم، گفت: عمده مشکل ما در شهر کرمانشاه و بخشی هم در شهر اسلام آبادغرب است که تا حدودی با مشکل فضای فیزیکی مواجه هستیم.



وی با اشاره به ساخت چهار ساختمان آموزشی، افزود: برای ترم آینده 7000 متر مربع فضای فیزیکی به چهار مرکز پیام نور استان شامل جوانرود، سنقر، کنگاور و پاوه اضافه خواهد شد.



فرشاد فر با بیان اینکه اغلب دانشجویان پیام نور استان را مقطع کارشناسی تشکیل می‌دهند، اظهارکرد: در دو رشته ادبیات عرب در مرکز پیام نور کرمانشاه و جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی روستایی در مرکز پیام نور اسلام آبادغرب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد داریم.



رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، گفت: مراکز و واحدهای پیام نور استان کرمانشاه 140 عضو هیات علمی تمام وقت دارند و حدود 1000 مدرس حق‌التدریسی نیز با این مراکز و واحدها همکاری می‌کنند.

کلمات کلیدی: واحدهای پیام‌نور کرمانشاه، ظرفیت واحدهای پیام‌نور کرمانشاه، دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، کرمانشاه

آمار بازدید: 419 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image