ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح 50 درصد پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم کشاورزی ساری در مهر (2 مهر 92)

افتتاح 50 درصد پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم کشاورزی ساری در مهر (2 مهر 92)

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از افتتاح 50 درصد پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در مهر ماه امسال خبر داد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، کریم سلیمانی در نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه که به مناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس برای ملت ایران دستاوردهای بزرگ و بی‌نظیری داشته است.



وی با اشاره به گذشت 40 سال از فعالیت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گفت: بیش از 140 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در کشور وجود دارد که این دانشگاه به عنوان یکی از سه دانشگاه تخصصی کشاورزی در کشور است.



وی تصریح کرد: رشته‌های تخصصی کشاورزی در مقطع کارشناسی شامل 15 رشته که در دانشکده‌های تخصصی علوم زراعی، مهندسی زراعی، علوم دامی و شیلات و منابع طبیعی تقسیم شدند.

سلیمانی اظهارداشت: فعالیت پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در کیلومتر 10 جاده ساری – نکا آغاز شده و زمینه برای جذب دانشجویان خارجی فراهم است که می‌تواند برد بین‌المللی خوبی برای دانشگاه و ایجاد درآمد ارزی برای کشور باشد.



رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به جهش خوب دانشگاه در سال‌های اخیر، گفت: یکی از دلایل وجود زیرساخت‌های مطلوب اعضای هیات علمی بوده است.



سلیمانی افزود: در سال جاری 400 دانشجو در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ثبت نام کردند.



وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد دانشجویان امسال دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند که این جهش نشان می‌دهد که می‌توانیم بسیاری از مشکلات کشور و مازندران را حل کنیم.





رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در خصوص مراحل اجرایی طرح کلان ملی تحت عنوان « استفاده از آب شور دریا جهت مصارف کشاورزی ، شرب و صنعت» گفت: فاز صفر این طرح به اتمام رسید و در فاز مطالعاتی هستیم.

سلیمانی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات ما این است زمین برای اجرای این پروژه در اختیار نداریم که امیدواریم زمین تحت مالکیت دانشگاه که به صورت غیرقانونی سلب فعالیت شده به صورت موازی برگردد و بتوانیم فعالیت خود را آغاز کنیم.



وی با اشاره به اینکه سیل خیزی یکی از معضلات مازندران محسوب می‌شود، گفت: یافته‌های طرح مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز و سیلاب می‌تواند بازدارنده خوبی باشد و به مجریان در تهیه برنامه آمایش سرزمین کمک کند.



سلیمانی با بیان اینکه یکی از بحث‌های جامعه دانشگاهی این است که دانشگاه‌هایی دارای رتبه بالا می‌توانند به حیات خود ادامه دهند، افزود: برخی از دانشگاه‌ها با بحران پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی مواجه بودند این یک زنگ خطر است.



وی افزود: برای گروه های مختلف آموزشی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در 2 تا 3 کد رشته تعریف شده که تداوم گروه‌های آموزشی حداقل برای چند دهه تضمین شد.

کلمات کلیدی: پروژه‌های عمرانی، دانشگاه علوم کشاورزی ساری، گروه های مختلف آموزشی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image