ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 80درصدی زنان و 20 درصدی مردان در دانشگاه علوم قرآن و حدیث (1 مهر 92)

تحصیل 80درصدی زنان و 20 درصدی مردان در دانشگاه علوم قرآن و حدیث (1 مهر 92)

معاون آموزشی دانشگاه علوم قرآن و حدیث پردیس تهران گفت: در حال حاضر 892نفر در پردیس تهران دانشگاه علوم قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستند که 80درصد آنها خانم‌ها و 20درصد آنها آقایان هستند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن اصغرپور معاون آموزشی دانشگاه علوم قرآن و حدیث پردیس تهران در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید در این دانشگاه گفت: این دانشگاه 16 رشته تحصیلی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد.

وی افزود: در حال حاضر 892نفر در پردیس تهران دانشگاه علوم قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستند که 80درصد آنها خانم‌ها و 20درصد آنها آقایان هستند.

اصغرپور در ادامه خاطرنشان کرد: این دانشگاه موفقیت‌های زیادی در برهه‌های مختلف داشته و در ظرف سه یا چهار سال مقام‌های اول المپیادهای علمی کشور را کسب کرده است.

معاون آموزشی پردیس تهران دانشگاه علوم قرآن و حدیث با اشاره به حضور بهترین اساتید در گروه‌های مختلف تحصیلی این دانشگاه، گفت: یکی از افتخارات ما در این دانشگاه این است که تعداد زیادی از بهترین اساتید کشور در گروه‌های مختلف تحصیلی در این دانشگاه حضور دارند و دانشجویان ما می‌توانند از حضور این اساتید کمال بهره را ببرند.

وی در پایان با تأکید بر تضمین آینده شغلی دانشجویان این دانشگاه گفت: در رابطه با آینده شغلی این اطمینان را به دانشجویان می‌دهیم که در صورت موفقیت در تحصیل در این دانشگاه قطعاً در آینده از نظر شغلی مشکلی نخواهند داشت.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم قرآن و حدیث، پردیس تهران دانشگاه علوم قرآن، پردیس تهران، دانشگاه علوم قرآن

آمار بازدید: 387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مهسا سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

دانشگاه مازندران دارای سطح خوبی در زمینه علمی هس توپه