ارتباط مستقیم با 30623 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رشد جذب دانشجو در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد ( 1 مهر 92)

رشد جذب دانشجو در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد ( 1 مهر 92)

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد از رشد دو برابری جذب دانشجو در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه در هشت ماهه اخیر خبر داد.


سیدیعقوب زراعت‌کیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به رشد بیش از دو برابری تعداد دانشجویان دانشگاه واحد علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد در هشت ماه اخیر اظهار کرد: این دانشگاه، اولین واحد تحصیلات تکمیلی استان کهگیلویه و بویراحمد است که فقط در مقاطع ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا بهمن‌ماه گذشته یک هزار و 400 دانشجو مشغول به تحصیل بودند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این هشت ماه تعداد دانشجویان به بیش از 3 هزار نفر رسیده است و پیش‌بینی می‌کنیم تا بهمن‌ماه امسال به 5 هزار نفر افزایش یابد.

زراعت‌کیش با اشاره به فضای آموزشی مناسب این دانشگاه گفت: مجتمع هفت هکتاری آموزشی به اضافه 20 هزار متر مربع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خریداری شده و از نظر فضای آموزشی و تعداد دانشجویان و کیفیت آموزش در بین واحدهای علوم و تحقیقات کشور جزء بهترین واحدهای دانشگاهی هستیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: واحد علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد در شش رشته دانشجو می‌پذیرفت که از مهرماه امسال پذیرش در 9 رشته جدید اضافه می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: نمودار رشد واحد علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد کاملا صعودی است و واحد علوم تحقیقات یاسوج دانشگاهی است که کیفیت را در رأس برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار داده و در رأس همه برنامه‌ها، برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی، ولایت‌محوری و استکبار‌ستیزی است.

وی گفت: این واحد هم اکنون بیش از 80 عضو هیات علمی تمام وقت، نیم وقت و مدعو دارد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از برنامه‌های این دانشگاه کمک به توسعه پژوهش و کاربردی کردن تحقیقات است که در این راستا تاکنون شش تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی با دستگاه‌های اجرایی و صنعتی استان منعقد شده است.

زراعت‌کیش افزود: با تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه های دانشجویی تلاش می‌کنیم تا این پایان‌نامه ها در راستای نیازهای تحقیقاتی سازمان‌های دولتی و مجموعه سازمان‌های خصوصی استان باشد و در جهت رصد نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی این استان و رفع آنها در حال رایزنی با دستگاه‌های دولتی و خصوصی مختلف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان است که ما درصدد راه‌اندازی این مراکز در استان هستیم و از مسئولان تقاضا داریم با ما در این راستا همکاری کنند.

کلمات کلیدی: جذب دانشجو، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

آمار بازدید: 460 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image