ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اهداي دكتري افتخاري به يك خير دانشگاهي (23 مرداد 91)

اهداي دكتري افتخاري به يك خير دانشگاهي (23 مرداد 91)

تمام دانشگاه‌هاي كشور ايرلند شمالي و جنوبي قرار است ماه آينده به صورت مشترك به «چارلي فيني» خير دانشگاهي اين كشور مدرك دكتري افتخاري رشته حقوق را اهدا كنند.


به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از ايريش تايمز، اين مراسم ماه آينده در دانشگاه دوبلين با حضور وزير آموزش و ديگر مقامات ارشد آموزشي در اين كشور برگزار خواهد شد.

اين اولين بار در تاريخ است كه چنين رويدادي از سوي دانشگاه‌هاي كشورهاي ايرلند شمالي و جنوبي برگزار خواهد شد كه طي آن از خدمات چارلي فيني به جامعه اين دو كشور بالاخص دانشگاه‌هاي اين كشورها قدرداني خواهد شد.

وي كه موسس مركز نيكوكاري آتلانتيك شمالي است از سال 1990 نزديك به 770 ميليون يورو به دانشگاه‌هاي اين كشور كمك مالي كرده است. اهداف اصلي مركز آتلانتيك شمالي كه در سال 1982 تاسيس شد، كمك به دانشگاه‌هاي ايرلند است.

وي اهداف خود را از اين كمك‌ها، ساختن آينده‌اي روشن و بهتر براي جامعه دانست كه فقط در صورت افزايش دانش و گسترش دانشگاه‌هاي اين كشور حاصل خواهد شد.

از جمله خدمات وي ساختن فضاها و ساختمان‌هاي دانشگاهي، خريد تجهيزات و وسايل آموزشي، ارائه تسهيلات بورسيه و آموزشي و كمك به كتابخانه‌هاي مركزي دانشگاه مي‌باشد.

گفتني است، 12 دانشگاه در اين طرح شركت داشته‌اند.

کلمات کلیدی: اهداي دكتري افتخاري، خیرین دانشگاهی، دانشگاه‌هاي كشور ايرلند شمالي و جنوبي، چارلي فيني

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image