ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ماجرای پیامک واحد امارات دانشگاه آزاد برای قبول نشدگان کنکور و پاسخهای رئیس مرکز آزمون (1 مهر 92)

ماجرای پیامک واحد امارات دانشگاه آزاد برای قبول نشدگان کنکور و پاسخهای رئیس مرکز آزمون (1 مهر 92)

واحد امارات دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به ارسال پیامکی برای قبول نشدگان کنکور کارشناسی ارشد کرده و رئیس مرکز آزمون نیز این پیامک را تایید می کند.به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد کنکور سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی، برای برخی از داوطلبان پذیرفته نشده پیامکی توسط واحد امارات دانشگاه آزاد ارسال شده است.


در همین باره، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مرکز آزمون این پیامک را تایید می کند، گفت: در صورتیکه داوطلب حد نصاب قبولی را که معمولاً 4 تا 5 هزار است، کسب کرده باشد با توجه به نوع رشته می تواند در واحد بین الملل امارات تحصیل کند.

وی درباره علت ارسال این پیامک توسط واحد امارات، تاکید کرد: هزینه تحصیل در این واحد گران است و دانشجویان بعد از قبولی به این واحد مراجعه نمی کنند، بنابراین پیامک مذکور در صورت کسب حداقل نمره، برای متقاضیان ارسال می شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: واحد امارات دانشگاه آزاد مکانی را در تهران برای تحصیل دانشجویان فراهم کرده است.

کلمات کلیدی: ماجرای پیامک واحد امارات دانشگاه آزاد، قبول نشدگان کنکور، پاسخهای رئیس مرکز آزمون، مرکز آزمون دانشگاه آزاد، کنکور کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 976 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image