ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نهادينه كردن اخلاق حرفه اي در دانشگاه / افزايش 40 درصدي ظرفیت تحصيلات تکمیلی (1 مهر 92)

نهادينه كردن اخلاق حرفه اي در دانشگاه / افزايش 40 درصدي ظرفیت تحصيلات تکمیلی (1 مهر 92)

رئيس سابق دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي اظهار داشت: نهادينه كردن اخلاق حرفه اي و ايجاد فضاي دانشجويي باز از اقدامات مهم در حوزه معاونت دانشجويي بود كه حضور كانديداهاي رياست جمهوري در دانشگاه در زمان انتخابات اخير گواه اين امر است.به گزارش خبرنگار مهر، دكتر حسن ابوالقاسمي در مراسم تكريم و معارفه روساي سابق و جديد دانشگاه، ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهدا با ارايه گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته در دوران ریاست دانشگاه گفت:


وي بحث پاسخگويي در مقوله درمان را از اهداف مهم دانشگاه در زمان تصدي خود برشمرد و اظهار داشت: در حوزه آموزش، توسعه و استقلال دانشگاه و در حوزه پژوهش رقابت سالم ميان دانشگاه هاي علوم پزشكي شهيد بهشتي و تهران را مدنظر قرار داديم.

ابوالقاسمي یادآور شد: در حوزه دانشجويي و فرهنگي با 100 درصد رشد فرهنگي شاهد فعال شدن شوراهاي فرهنگي بوديم و شرايطي را فراهم كرديم تا با استفاده از اساتيد جبهه اي و ايجاد ارتباط بيشتر اين اساتيد با دانشجويان در رشد فرهنگي گام هاي مثبتي برداريم.

وی درباره حوزه آموزش خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش افزايش ظرفيت ها را در دستور كار قرار داديم و با تلاشهاي صورت گرفته در این مدت دانشگاه موفق به افزايش 40 درصدي پذيرش دانشجو در مقطع تحصيلات تكميلي،‌ افزايش 70 درصدي در پذيرش دانشجوي شعبه بين الملل و همچنين افزايش 20 درصدي اعضاي هيات علمي شد.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وي افزود: در اين مدت پروژه هاي متعددي در مراكز و بيمارستانهاي تابعه دانشگاه به بهره‌برداري رسيد و مراكز درماني متعلق به دانشگاه علوم پزشكي ايران در حد توان دانشگاه مورد بازسازي قرار گرفت. همچنين بحث ضرورت بازسازي بيمارستانهاي موجود را در مجلس مطرح كرديم و با استفاده از ماده 215 قانون، موفق به در نظر گرفتن بودجه براي اين امر شديم.

وی افزود: در شرايط سخت بودجه اي موجود، با تلاش معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه امكان پرداخت به موقع حقوق پرسنل و پرداخت بخشي از كارانه هاي معوق را فراهم آورديم.

ابوالقاسمي از تمامي كساني كه بطور غيرعمد مورد بي عدالتي اجرايي قرار گرفتند طلب حلاليت كرد.

کلمات کلیدی: اخلاق حرفه اي در دانشگاه، اخلاق حرفه اي، اخلاق در دانشگاه، ظرفیت تحصيلات تکمیلی، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، ظرفیت ارشد، ظرفیت دکتری

آمار بازدید: 273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image