ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد برتری دانشجویان تاکستانی در مسابقات ژیمناستیک کشوری (31 شهریور 92)

برتری دانشجویان تاکستانی در مسابقات ژیمناستیک کشوری (31 شهریور 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از برتری دانشجویان تاکستانی در مسابقات ژیمناستیک کشوری خبر داد.


محمد بهرام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان پیرامون فعالیت‌های ورزشی دانشجویان تاکستانی اظهار داشت: تیم ژیمناستیک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به مسابقات سراسری ژیمناستیک دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور اعزام شدند.

وی افزود: حمید قاقزانی و علی پرویزی ورزشکاران واحد تاکستان در این مسابقات که با حضور تیم‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی واحد کرج برگزار شده بود در رقابتی فشرده با ورزشکاران به مربیگری حمید ایراندوست توانستند یک مدال طلا و دو برنز ارزشمند را برای این دانشگاه کسب کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از شرکت دانشجویان تاکستانی در مسابقات دو و میدانی خبر داد و گفت: دو و میدانی‌کاران تاکستانی توانستند با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به مقام سومی مسابقات دو و میدانی دانشجویان دست پیدا کنند.

بهرام‌زاده ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های اعزامی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور به مدت چهار روز به میزبانی واحد سنندج برگزار شده بود.

این مسئول عنوان کرد: دو و میدانی‌کاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در این دوره از مسابقات به مربیگری مجید رحمانی و سرپرستی رضا طاهرخانی مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تصریح کرد: همچنین سبحان طاهرخانی در این دوره از مسابقات مدال طلای دوی 100 متر و مدال نقره دوی 2 هزار متر و مهدی رحمانی نیز به عنوان دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تاکستان مدال طلای پرش طول را کسب کردند.

بهرام‌زاده عنوان کرد: میلاد خورند از دیگر دانشجویان تاکستانی نیز مدال طلای پرتاپ وزنه و رضا دودانگه نیز مدال برنز دوی 110 متر با مانع را در این مسابقات به دست آوردند.

کلمات کلیدی: برتری دانشجویان تاکستانی، مسابقات ژیمناستیک کشوری، مسابقات، ژیمناستیک، مسابقات کشوری

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image