ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار در حال بررسی اعتراض دانشجویان و اساتید سال 90 و 91 هستیم (31 شهریور 92)

در حال بررسی اعتراض دانشجویان و اساتید سال 90 و 91 هستیم (31 شهریور 92)

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به این سؤال که تکلیف دانشجویان و اساتید ستاره‌دار در زمان اصلاحات چیست، اظهار داشت: در حال حاضر موارد و اعتراضات مربوط به سال 90 تا 91 در حال بررسی و رسیدگی است.


به‌گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با مسائل مطرح شده درباره عدم معرفی بنده به مجلس پیامی به رئیس‌ جمهور نرسیده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه تنها یک مورد وجود داشته که از قول آقای لاریجانی رئیس مجلس مطرح شده که این خبر توسط روابط‌ عمومی تکذیب شده است و به همین دلیل بعید می‌دانم پیام‌هایی بیش از این به رئیس‌ جمهور رسیده باشد.

توفیقی متذکر شد: بحث ویژه‌ای درباره هجمه‌های سیاسی مطرح شده ندارم و در این باره پس از معرفی به مجلس توضیح خواهم داد.

سرپرست وزارت علوم، با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای بازگرداندن اساتید و دانشجویان ستاره‌دار به دانشگاه‌ها، گفت: این یک فرآیند دائمی و مستمر است و ما حق اعتراض را هم برای اساتید و هم برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: این یک سازوکار دائمی است و هر کسی که احساس کند از او در آموزش عالی حقی ضایع شده، می‌تواند اقدام به اعتراض کند.

توفیقی گفت: رسیدگی به چنین مسائلی، کاری محدود و موقت نیست و در هر شرایطی رسیدگی به اعتراضات در دستور کار قرار خواهد داشت.

سرپرست وزارت علوم همچنین در پاسخ به این سؤال که تکلیف دانشجویان و اساتید ستاره‌دار در زمان اصلاحات چیست، اظهار داشت: در حال حاضر موارد و اعتراضات مربوط به سال 90 تا 91 در حال بررسی و رسیدگی است.

وی افزود: دانشجویان و اساتید معترض در سال‌های قبل نیز می‌توانند تقاضای خود را ارائه دهند تا رسیدگی مربوط به اعتراضات آنها نیز انجام شود.

توفیقی با اشاره به ارسال نامه دانشجویان دکترای پیام نور مبنی بر افزایش شهریه‌های صد در صدی گفت: نامه اعتراض‌آمیز دانشجویان دکترای پیام نور امروز به دست ما رسیده و لذا بررسی‌های مربوط به این مورد نیز از امروز آغاز می‌شود.

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر تکذیب‌های پی‌درپی امضای صورتجلسه برکناری رئیس دانشگاه آزاد، گفت: تا قبل از جلسه هیئت امنا، بنده هیچ صورتجلسه‌ای مبنی بر عزل رئیس دانشگاه آزاد امضاء نکردم.

وی افزود: این موضوع در مطبوعات به این شکل مطرح شده بود که بنده برکناری رئیس دانشگاه آزاد را چهار بار تکذیب کرده‌ام اما در اینجا می‌گویم بنده نه تنها چهار بار، بلکه برای پنجمین بار نیز این موضوع را تکذیب می‌کنم.

توفیقی در خصوص چرایی این تکذیب توضیح داد: برکناری رئیس دانشگاه آزاد در دستور کار رسمی هیئت امنا قرار نداشت و ما نیز در این جلسه در جریان موضوع قرار گرفتیم.

سرپرست وزارت علوم در ادامه خاطر نشان کرد: رئیس هیئت امنا این اختیار را دارد که علاوه بر مواردی که در دستور کار است، موارد دیگری را نیز بررسی کند و تمام ماجراها در همان جلسه هیئت امنا اتفاق افتاد.

توفیقی تأکید کرد: چیزی که در مطبوعات مطرح شد، این بود که بنده صورتجلسه را امضاء کرده بودم و در جریان کامل ماجرا قرار داشتم که این مسأله به هیچ وجه صحت ندارد و پیش از برگزاری جلسه هیئت امنا هیچ بحثی در این رابطه صورت نگرفته است.

کلمات کلیدی: اعتراض دانشجویان، بررسی اعتراض دانشجویان، اعتراض اساتید، اعتراض اساتید دانشگاه، توفیقی

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image